etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی 12 اولترا با لنز سوپر تله‌فوتو پریسکوپ احتمالا ماه فوریه معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
شیائومی ۱۲ اولترا با لنز سوپر تله‌فوتو پریسکوپ احتمالا ماه فوریه معرفی می‌شود

چند روز پیش بود که شیائومی گوشی‌های شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی 12X را در چین معرفی کرد؛ اما این شرکت با وجود تمام شایعه‌ها، شیائومی ۱۲ اولترا را معرفی نکرد. حالا، افشاگر محبوب چینی، DigitalChatStation تا حدودی مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا را معرفی می‌کند و تایید می‌کند که این گوشی ممکن است پس از جشنواره بهاره چین معرفی شود.

به گفته این افشاگر، شیائومی ۱۲ اولترا پس از جشنواره بهاره چین که از اول فوریه آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این گوشی در اواسط یا اواخر فوریه معرفی شود. ۱۲ اولترا نیز مانند مدل‌های دیگر سری ۱۲ شیائومی، ابتدا در چین عرضه می‌شود و ممکن است در آینده به صورت جهانی نیز به فروش برسد.

شیائومی ۱۲ اولترا با لنز سوپر تله‌فوتو پریسکوپ احتمالا ماه فوریه معرفی می‌شود-1

این افشاگر گفته که شیائومی ۱۲ اولترا با نام رمز L1 قابلیت‌های برجسته‌ای برای دوربین خواهد داشت که یکی از آن‌ها لنز سوپر تله‌فوتو پریسکوپ خواهد بود. علاوه بر این اطلاعات، افشاگری‌ها گذشته نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا با سنسورهای دوربین لایکا همراه خواهد بود. اخیرا لایکا به همکاری خود با هواوی پایان داده است و احتمال دارد که شریک جدید این شرکت، شیائومی باشد.

این مطلب را هم بخوانید: مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی S21 اولترا

پیش از این گفته شده بود که شیائومی ۱۲ اولترا دارای سیستم دوربین چهارگانه در پشت است که شامل حسگر اصلی GN5 سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی، لنز زوم ۲ برابری ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری و در نهایت، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با ۱۰ زوم ۱۰ برابری می‌شود.

شیائومی ۱۲ اولترا با لنز سوپر تله‌فوتو پریسکوپ احتمالا ماه فوریه معرفی می‌شود-2

اخیرا، انتشار تصویر قاب اصلی شیائومی ۱۲ اولترا، مجموعه دوربین گوشی را به نمایش گذاشت. شیائومی ۱۲ اولترا برخلاف نسخه قبلی، دارای مجموعه دوربین دایره‌ای شکل خواهد بود و تفاوت عمده بین نسل قبلی و مدل جدید، حذف نمایشگر ثانویه خواهد بود. جدا از دوربین، انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ اولترا با نمایشگری حدود ۶.۵ تا ۶.۶ اینچ و وضوح صفحه 2K عرضه شود. نمایشگر این گوشی شبیه شیائومی ۱۲ پرو که اخیرا معرفی شده، خواهد بود.

در زیر شاسی، ۱۲ اولترا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همراه خواهد بود و انتظار می رود که حسگر اثر انگشت آن اولتراسونیک باشد. این گوشی احتمالا شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی مانند شیائومی ۱۲ پرو خواد داشت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :