etebarkala snappay
etebarkala snappay

پیام‌های صوتی واتساپ در جدیدترین نسخه بتا ظاهر جدیدی پیدا می کند

5
(1)
رضا کریمی
2 سال پیش
پیام‌های صوتی واتساپ در جدیدترین نسخه بتا ظاهر جدیدی پیدا می کند

رابط کاربری واتساپ قدیمی شده است و حالا که گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، Material You، آخرین دستورالعمل‌های طراحی خود را معرفی کرده است؛ این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. اما این پیام‌رسان گه‌گاه تغییرات کوچکی می‌کند تا ظاهر نرم‌افزار را به‌روز باشد. تغییرات گزینه‌های تم جدید والپیپر یکی از این تغییرات بود و طبق گزارش WABetaInfo، پیام‌های صوتی قابلیت بعدی است که قرار است اصلاح شود.

ظاهر جدید واتساپ در آخرین نسخه بتا v2.21.13.17 فعال شده است. با این حال به نظر می‌رسد که فیسبوک ظاهر جدید را از طریق به روزرسانی سمت سرور رونمایی کرده است. با این حال، اسکرین‌شات‌های منتشر شده به ما نشان می‌دهند که ظاهر آن چگونه باید باشد. نوار آشنا موجی شکل آن که شبیه به مدل فیسبوک مسنجر، تلگرام و آی مسیج است به شما کمک می‌کند پیام‌های صوتی را به راحتی شناسایی کنید. با این حال، یک خواننده گزارش می‌دهد که شکل موج در حال حاضر امکان حرکت به عقب و جلو را غیرممکن می‌کند و شما را مجبور می کند هر بار کل پیام را تا آخر بشنوید. ممکن است به همین دلیل باشد که واتساپ تصمیم گرفته فعلاً ظاهر خود را تغییر ندهد.

وبسایت WABetaInfo تغییر رابط دیگری را در نسخه آینده واتساپ کشف کرده است. این به‌روزرسانی هنوز عمومی نشده است. در این نسخه، هنگام ارسال پیام صوتی، پیش نمایش شکل موج را هنگام صحبت مشاهده می‌کنید، که می‌تواند به شما اطمینان دهد که میکروفون شما به درستی آنچه را که می‌گویید ضبط می‌کند. پیشرفت خوبی است زیرا در حال حاضر، واتساپ هیچگونه شکل بصری ارائه نمی‌دهد که نشان می‌دهد میکروفون گوشی چه میزان از صدای شما را ضبط می‌کند. در حالی که ما فقط تصاویری از نسخه iOS این واتساپ داریم وبسایت WABetaInfo اعلام کرده این تغییر برای Android نیز در حال توسعه است.

View this post on Instagram

A post shared by WABetaInfo (@wabetainfo)

همانطور که گفته شد، واتساپ در حال حاضر، این ظاهر جدید را غیرفعال کرده است، اما اگر می خواهید جزو اولین نفراتی باشید که این تغییرات را مشاهده می‌کنند باید نسخه‌های بتای جدید را از APK Mirror دریافت کنید. متاسفانه ظرفیت دانلود نسخه بتای واتساپ در پلی استور در حال حاضر پر است.

این مطلب را هم بخوانید: واتساپ به زودی برای آیپد و تبلت اندروید در دسترس قرار می‌گیرد

به گزارش WABetaInfo، این تغییرات به طور گسترده در نسخه بتا اندروید واتساپ در حال عرضه است. کاربران می‌توانند علاوه بر مشاهده گرافیک شکل موج، با ضربه زدن روی دکمه توقف، قبل از ارسال به راحتی پیام صوتی را گوش دهند.

اگر از اعضای برنامه بتا واتساپ در پلی استور هستید؛ باید طی چند روز آینده شاهد این تغییرات باشید. در حال حاضر ظرفیت دانلود برنامه پر است، اما می‌توانید آخرین نسخه بتا را در APK Mirror دریافت کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

Khalid jan گفت:

وتس اپ بنده ارتباط قرار نمی کیرد کفته میشود که شما به وافای قوی نیاز دارید هم چنان پیام صوتی ارسال نمی شود خیلی ضعیف دانلود میشود یک پیام صوتی ومشکلات زیادہ دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر مدتی است که واتساپ مانند تلگرام فیلتر شده است و علت عدم برقراری تماس متنی و صوتی شما، فیلترینگ است