etebarkala snappay
etebarkala snappay

واتساپ به زودی برای آیپد و تبلت اندروید در دسترس قرار می‌گیرد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
واتساپ به زودی در آیپد و تبلت اندروید در دسترس خواهد بود

بر اساس اطلاعاتی که اخیراً در اینترنت منتشر شده است، دسترسی به واتساپ برای آیپد و سایر تبلت‌های اندروید با قابلیت multi-device 2.0 محقق می‌شود.
روشی که واتساپ برای رمزگذاری end to end ارایه می‌دهد این است که کاربران سرویس را به عنوان دستگاه اصلی در تلفن خود اجرا کنند. همانطور که ماه گذشته اعلام شد، رمزگذاری نسل بعدی واتساپ می‌تواند اتصال چند دستگاه را بدون نیاز به داشتن تلفن هوشمند به عنوان دستگاه اصلی فراهم کند.

این موضوع از این منظر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که سرانجام امکان انتقال چت بین اندروید و iOS را نیز فراهم می‌شود. با توجه به توییت‌های اخیر WABetaInfo، که به نسخه‌های بتا این برنامه نگاهی می‌اندازد و سعی می‌کند تغییرات آینده‌ای را که برای عموم ایجاد می شود را مشخص کند، واتساپ با این قابلیت به زودی برای آیپد و سایر تبلت‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

واتساپ به زودی در آیپد و تبلت اندروید در دسترس خواهد بود

این توییت‌ها اعلام می‌کنند که این برنامه‌های واتساپ فقط بر پایه .ب نیستند؛ بلکه به احتمال زیاد برنامه‌های بومی واتساپ هستند. کاربران می‌توانند از تبلت خود به عنوان دستگاه‌های متصل به حساب واتساپ استفاده کنند و اولین بار است از این سرویس به این شکل استفاده می‌شود.

همچنین توضیحاتی در مورد عملکرد نسخه آینده واتساپ برای آیپد و تبلت‌های اندروید ارایه شده و کاربران می‌توانند مستقل از گوشی موبایل با واتساپ کار کنند و حتی در صورت آفلاین بودن تلفن هوشمند نیز می‌توانند به کار خود ادامه بدهند.

البته ممکن است مدتی طول بکشد تا واتساپ برای تبلت‌های اندروید و آیپد در دسترس عموم قرار گیرد. WABetaInfo ادعا می‌کند که به‌روزرسانی‌های آینده در دست انجام است، اما اطلاعات دقیقی در مورد زمان اجرای آن‌ها وجود ندارد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعpocketnow.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :