etebarkala snappay
etebarkala snappay

اسمارت ویو چیست، چه گوشی هایی ویژگی اسمارت ویو دارند؟

4.7
(6)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
اسمارت ویو چیست، چه گوشی هایی ویژگی اسمارت ویو دارند؟

اسمارت ویو به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان محتوای مورد نظر را از گوشی هوشمند خود در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید. در واقع کمک می‌کند فیلم یا سریال مورد نظر خود را که در گوشی هوشمند ذخیره دارید، در نمایشگر بزرگ تلویزیون تماشا کنید. همچنین می‌توانید بدون قطع کردن پخش محتوای گوشی در تلویزیون، به تماس‌های خود نیز از طریق تلفن همراهتان پاسخ دهید. این ویژگی همچنین، اشتراک هوشمند را نیز ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از تلویزیون مجهز به Smart View، محتوای گوشی هوشمند خود را با خانواده یا دوستان خود در اتاقی دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید، بنابراین می‌توانید کانال‌های تلویزیون را تغییر دهید و یا صدا را تنظیم کنید. برای آشنایی با نحوه کار با این برنامه تا انتهای این مطلب از مجله اعتبارکالا با ما همراه باشید.

ویژگی‌های Smart View سامسونگ چیست؟

اسمارت ویو سامسونگ دارای ویژگی‌های بسیاری است تا تجربه کاربری لذت بخشی را برای افراد فراهم کند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های Smart View معرفی خواهیم کرد.

  • کنترل از راه دور تلویزیون

هنگام استفاده از اسمارت ویو، نیازی به ریموت کنترل ندارید. سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون هوشمند را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

  • پخش محتوا از گوشی هوشمند

تمام هدف Smart View این است که برای تجربه بهتر کاربری، محتوای صوتی و تصویری گوشی هوشمند شما را به تلویزیون هوشمند انتقال داده و نمایش دهد.

  • ایجاد Playlist

پخش یلی‌لیست، یک به‌روزرسانی جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد لیست‌های پخش متعددی متشکل از محتوای مورد علاقه خود ایجاد کنند. این پلی لیست‌ها در یک مکان ذخیره می‌شوند تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

  • انتقال محتوا از لپ تاپ به تلویزیون هوشمند

اگر فکر می کنید که تنها این گوشی‌های هوشمندند که به اسمارت ویو مجهز هستند، در اشتباه هستید. شما می‌توانید محتوای صوتی یا تصویری را از رایانه شخصی خود مستقیما به تلویزیون هوشمند منتقل کنید. این فایل‌ها می‌توانند فیلم‌ها به همراه فایل‌های پسوند زیرنویس خود باشند.

چگونه از Smart View استفاده کنیم؟

  • قدم اول: گوشی هوشمند سامسونگ و تلویزیون هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید

برای استفاده از عملکرد Smart View، باید گوشی سامسونگ و تلویزیون هوشمند خود را به یک شبکه اینترنت متصل کنید. برای این کار می توانید از کابل Wi-Fi یا LAN استفاده کنید.

  • قدم دوم: برنامه Samsung Smart View را دانلود کنید

می‌توانید با رفتن به هر پلتفرم دانلودی، برنامه Smart View را از گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

  • قدم سوم: برنامه را در تلویزیون هوشمند خود باز کنید

پس از دانلود برنامه، برنامه را در تلویزیون هوشمند خود اجرا کنید. می‌توانید برنامه را با راه‌اندازی یک گزینه منوی جدید Smart View باز کنید. پس از باز کردن، برنامه در یک برگه در تلویزیون هوشمند شما نمایش داده می‌شود که بسته به نوع تلویزیون هوشمند شما متفاوت خواهد بود.

  • قدم چهارم: محتوای خود را انتخاب کنید

پس از باز کردن برنامه، صفحه گوشی خود را در یک پنجره کوچک در تلویزیون هوشمند خود خواهید دید. برای مشاهده محتوای مورد نظر در صفحه تلویزیون هوشمند، دکمه source را روی ریموت کنترل سامسونگ فشار دهید. سپس Smart View را انتخاب کنید. محتوا روی صفحه تلویزیون هوشمند ظاهر می‌شود.

  • مرحله پنجم: پخش محتوا در تلویزیون

می‌توانید با فشار دادن دکمه OK یا Play/Pause روی ریموت کنترل، محتوای خود را پخش یا متوقف کنید. هنگامی که در حال پخش یک ویدیو هستید، می‌توانید از دستورات قبلی و بعدی برای جابجایی بین فیلم‌ها یا تصاویر استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای تنظیم صدا انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشید.

اگر می خواهید به برنامه در دستگاه هوشمند خود دسترسی پیدا کنید، کلید برگشت را روی ریموت کنترل سامسونگ فشار دهید. همچنین می‌توانید پس از پایان استفاده از برنامه با فشار دادن دکمه Exit روی ریموت کنترل سامسونگ از آن خارج شوید.

حالت استفاده بهینه از Smart View

می‌توانید با کاهش سطح روشنایی گوشی خود، تابش نور صفحه را کاهش دهید. غیرفعال کردن روشنایی خودکار نیز مفید خواهد بود. می‌توانید محتوای خود را در یک برگه تنظیم کنید. به این ترتیب، هنگامی که نوار برگه در پایین نمایشگر خود را به چپ یا راست بکشید، همه برگه‌های شما قابل دسترسی هستند.

محتوایی که در یک برگه نمایش داده می‌شود نباید آنقدر طولانی باشد که هنگام انتقال به صفحه تلویزیون، قابل خواندن نباشد. می‌توانید از ویژگی split-screen برای مشاهده همزمان محتوا در هر دو صفحه استفاده کنید.

آیا Samsung Smart View بدون Wi-Fi کار می‌کند؟

این برنامه بدون اتصال وای فای کار میکند به شرطی که از طریق کابل LAN به اینترنت متصل باشد.

مزایای استفاده از Smart View چیست؟

بیش از نیمی از مردم جهان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. برنامه Smart View راه دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا محتوای گوشی هوشمند خود را روی نمایشگری بزرگتر مشاهده کنید، بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه کابل اضافی یا تلویزیون هوشمند داشته باشید.

اسمارت ویو همچنین به عنوان یک ابزار عالی برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف توسط گوشی هوشمند خود گرفته‌اید. همچنین می‌توانید فایل‌ها را با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که به اینترنت متصل نیست بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به ارسال فایل اصلی، از طریق Smart View به اشتراک بگذارید.

اسمارت ویو سامسونگ قادر است عکس‌ها را نمایش داده و سایر فایل‌ها را نیز به اشتراک گذاشته و یا روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نمایش دهد.

  • اسناد: هنگام کار می‌توانید فایل های کاری خود را در یک صفحه بزرگتر مشاهده کنید.
  • اشتراک گذاری موسیقی: می‌توانید در حین مشاهده لیست پخش موسیقی روی صفحه تلویزیون، با هدفون به موسیقی گوش دهید.
  • عکس‌ها / فیلم‌ها: بهترین عکس‌ها و ویدیوهای تعطیلات شما اکنون در دسترس شماست تا خانواده و دوستان از دیدن آن لذت ببرند.
  • ارائه‌ کنفرانس: این برنامه، یک ابزار عالی برای تمرین ارائه گزارشات پیش از ورود به جلسات اداری یا آموزشی است. می‌توانید کنفرانس خود را به راحتی یک بار از طریق نمایشگر تلویزیون خود تمرین کنید.

محدودیت‌های Samsung Smart View چیست؟

سامسونگ برای Smart View هیچ محدودیتی قائل نشده است و می‌توان از آن برای تمامی گوشی‌های هوشمند از برندهای گوناگون استفاده کرد. اما تنها محدودیت این است که گوشی هوشمند باید حافظه داخلی کافی حداقل ۴ گیگابایت برای ذخیره تمام محتوای شما را داشته باشد.

چگونه از عملکرد درست Smart View مطمئن شویم؟

هنگامی که در حال مشاهده یک ویدیو در گوشی هوشمند خود هستید و سپس آن را به  تلویزیون هوشمند خود انتقال می‌دهید، متوجه خواهید شد که نمایشگر گوشی شما همچنان بر روی صفحه نمایش تلویزیون رندر می‌شود. این گواهی بر کارکرد Smart View است. در این شرایط می‌توانید با فشار دادن دکمه هوم روی ریموت کنترل سامسونگ یا کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه لمسی، به محتوای اصلی خود بازگردید.

چرا برخی از گوشی های سامسونگ Smart view ندارد؟

گوشی سامسونگ شما باید این ویژگی را داشته باشد، البته همیشه قبل از خرید گوشی هوشمند سامسونگ، بررسی کنید که آیا مدلی که قصد خرید آن را دارید از این برنامه پشتیبانی می‌کند یا خیر. سامسونگ Smart Viewing  فقط با گوشی‌های هوشمندی که سخت‌افزار مورد نیاز برای پخش محتوا را دارند، سازگار است.

کدام گوشی‌های هوشمند از برنامه smart view  پشتیبانی می‌کند؟

سامسونگ Smart View  با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند، کار می‌کند.

کدام رایانه شخصی از Smart View پشتیبانی می‌کند

  • نسخه سیستم عامل؛ ویندوز ۷ و بالاتر
  • رم؛ داشتن حداقل ۲ گیگابایت توصیه می‌شود.
  • فضای ذخیره سازی؛ شما باید حداقل ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید.
  • گرافیک؛ Nvidia GeForce یا AMD Radeon.
  • مانیتور؛ اندازه نمایشگر باید ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و یا بالاتر باشد

سخن پایانی

سامسونگ Smart View  ابزاری مقرون به صرفه و مفید برای انتقال داده ازگوشی‌های هوشمند به تلیویزون است. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا محتوا را روی نمایشگر بزرگتر تماشا کند و همچنین برای کسانی که اتصال اینترنت محدودی دارند یا کسانی که اصلا اتصال اینترنتی ندارند بسیار کارآمد است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علیرضابهرامیزاده گفت:

کدام گوشی های سامسونگ اسپارت ویودارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سامسونگ Smart View با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند، کار می‌کند.

جواد گفت:

گوشی a14اسمارت ویو داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، از اسمارت ویو پشتیبانی می‌کند

زهرا گفت:

سلام گوشی a01 smart veiw دارد

زهرا گفت:

سلام گوشی a7 اسمارت ویو دارد چون میخوام بخرم میخوام بدونم داره یا نداره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، دارد. سامسونگ Smart View با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند، کار می‌کند.

زهرا مقدم گفت:

کدام گوشی سامسونگ smart veiw دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ Smart View با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند، کار می‌کند

مهدی گفت:

A23 قابیلت اسمارت ویو دارد؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، دارد

اصغرعلیزاده گفت:

سلام اگر امکان دار گوشهای میان رده به پایین اسمارت ویو پیش فرض دارند نام ببرید اگر امکان دارد ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی‌هایی که از سال ۲۰۲۱ به این سو تولید شده‌اند از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند

محمد رضا گفت:

سلام آیا سامسونگ m32 اسمارت ویو دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، اسمارت ویو دارد

زهرا مقدم گفت:

سلام خسته نباشید گوشی g7 و a20s و a30s و g5 اسمارت ویو دارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های a20s و a30s از اسمارت ویوو پشتیبانی می‌کنند

ممد گفت:

چه گوشی هایی اسمارت ویو دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ویژگی Smart View با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید ۴.۱ یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند، کار می‌کند.

اوس اسمال گفت:

چقدرما ایرانیا وراج و پُرحرفیم. سئوال کردند: کدام گوشی های سامسونگ اسمارت ویو دارند؟ سئوال مشخص و دقیق است، اما بجای جواب کوتاه، یک مقاله ی طولانی آورده شده که خوندنش خیلی وقت گیر است. از معنی اسمارت ویو و کارایی آن شروع کرده و سیرتاپیاز توضیح نوشته است. آقاجان سئوال کرده مدلِ گوشی هایی که اسمارت ویو دارند را نام ببرید. اینهمه توضیح نمیخواد. مثل اینکه اصل پرسشِ کاربر یا کاربرها رو متوجه نمیشید؟؟ در جواب بنویسید مثلاََ گوشی های A-0_تا-100-A فلان و فلان مدل . خلاص ☺

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مقاله در پاسخ به سوال نبوده بلکه یک مقاله کامل است تا هر کسی که در رابطه با این ویژگی سوالی دارد، پاسخ خود را پیدا کند. مورد دوم اینکه در ابتدای مطلب جامپ کلیک هایی وجود دارد که اگر روی هر کدام کلیک کنید سراغ همان مبحث می‌روید و نیازی به اسکرول کردن نیست.

علیرضا حسانی گفت:

کدام گوشی سامسونگ قابلیت اسمارت ویو به صورت پیش فرض دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ Smart Viewing فقط با گوشی‌های هوشمندی که سخت‌افزار مورد نیاز برای پخش محتوا را دارند، سازگار است. بنابراین معمولا گوشی‌های میان رده و زیر پرچمدار و پرچمدار این قابلیت را داشته و گوشی های ارزان قیمت ویژگی را ندارند

مجید عظیمیان فر گفت:

آیا گوشی سامسونگ a03s اسمارت ویو دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. سخت افزار مورد نیاز را ندارد