etebarkala snappay
etebarkala snappay

سرویس اپل Music Sing چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
سرویس اپل Music Sing چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اپل با انتشار نسخه iOS 16.2، سرویس Music Sing را معرفی کرد، این ویژگی مختص Apple Music بوده که با ارائه متن ترانه، به شما این امکان را می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را همراهی کنید. این سرویس در حال حاضر برای همه مشترکین Apple Music در سراسر جهان در دسترس است.

اگر به دنبال راهی برای خواندن همزمان با ترانه در حال پخش هستید، ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا شما را با این سرویس آشنا کرده و در ادامه نحوه استفاده از Music Sing اپل را شرخ خواهیم داد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سرویس اپل Music Sing چیست؟

اپل Music Sing که با نسخه iOS 16.2 معرفی شد، قابلیتی است که به طور همزمان متن ترانه‌ موزیک مورد علاقه‌تان که در حال پخش است را ببینید و بخوانید. این برنامه از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی روی دستگاه برای جدا کردن آواز و موسیقی پس‌زمینه به طور همزمان استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا میزان صدای آواز را تنظیم کنید تا فقط روی صدای خود تمرکز کنید. به این صورت که صدای موزیک به صورت استاندارد پخش می‌شود اما صدای خواننده ترانه کاهش می‌یابد تا صدای شما روی موزیک متن قرار بگیرد.

در حالی که Apple Music Sing در همه دستگاه‌های اپل در دسترس نیست، اکثر کاربران می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. با این حال، قبل از شروع آواز خواندن، باید چند شرط را رعایت کنید. در ادامه دستگاه‌هایی که از Apple Music Sing پشتیبانی می‌کنند را فهرست کرده‌ایم. دستگاه‌های قدیمی‌تر و خارج از این فهرست، هنوز از این سرویس پشتیبانی نمی‌کنند.

  • آیفون ۱۱ یا جدیدتر، دارای iOS 16.2 یا بالاتر.
  • آیپد نسل سوم یا جدیدتر، دارای iPadOS 16.2 یا بالاتر.
  • اپل TV 4K ۲۰۲۲، دارای tvOS 16.2 یا جدیدتر.

چنانچه به یکی از این دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید، باید یک اشتراک Apple Music نیز تهیه کنید. متاسفانه، این ویژگی در برنامه Apple Music Voice در دسترس نیست، بنابراین باید بررسی کنید که کدام برنامه Apple Music برای شما مناسب است. خبر بد اینکه اگر کاربر اندروید باشید، این ویژگی هنوز در اختیار کاربران اندرویدی قرار نگرفته و چنانچه سرویس‌هایی با این اسامی در فضای وب برای اندروید پیدا کردید، بهتر است آن را دانلود نکنید؛ چرا که به احتمال قوی یک بدافزار باشد!

نحوه استفاده از اپل Music Sing

چنانچه مالک یکی از دستگاه‌های فوق که از این سرویس پشتیبانی می‌کند هستید و اشتراک Apple Music را نیز تهیه کردید، اپل سرویس Music Sing را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه نحوه استفاده از آن را در آیفون و آیپد به شما نشان خواهیم داد. لازم به ذکر است که این روند در Apple TV 4K نیز مشابه آیپد و آیفون است. مراحل زیر را برای استفاده از این ویژگی دنبال کنید.

  • برنامه Apple Music را در آیفون یا آیپد خود باز کنید.
  • در بخش جستجو، موزیکی را که Apple Music Sing از آن پشتیبانی می‌کن را پیدا کرده و پخش کنید.
  • نماد Lyrics (علامت نقل قول) را در پایین سمت چپ بزنید.
  • روی نماد Sing (mic with stars) در سمت راست ضربه بزنید تا وارد Apple Music Sing شوید.

هنگامی که وارد حالت Sing می‌شوید، صدای خواننده در کمترین میزان صدای ممکن خواهد بود. با کشیدن انگشت به بالا و پایین روی نماد Sing می‌توانید میزان صدای خواننده را تغییر دهید. توجه داشته باشید که چنانچه قابلیت Lossless یا Dolby Atmos را فعال کنید، ویژگی Sing غیر فعال خواهد شد و آهنگ به نسخه معمولی تغییر خواهد کرد.

اما در حالت Sing اشعار به صورت همزمان با صدای خواننده نوشته شده و روی نمایشگر آیفون یا آیپد شما نمایش داده می‌شود، بنابراین می‌دانید چه زمانی باید آواز بخوانید و چه زمانی سکوت کنید. همچنین

اشعار در زمان واقعی برجسته می شوند، بنابراین می دانید چه زمانی باید آواز بخوانید. علاوه بر این، اگر چندین خواننده در یک آهنگ حضور داشته باشند، اشعار آن‌ها در طرف مقابل قرار می‌گیرند که با دوبله Duet View می‌توانید با شخص دیگری ترانه را بخوانید.

سرویس Apple Music یک دسته Sing اختصاصی دارد که شامل آهنگ‌های مختلف سازگار با Apple Music Sing است. شما می‌توانید لیست‌های پخش را از بخش Browse در برنامه بررسی کنید. همچنین می‌توانید لیست‌های پخش خوبی مانند Party Anthem، Sing the Hits، Iconic Duets و موارد دیگر را پیدا کنید.

اگر به دنبال ژانرهای خاصی هستید، لیست‌های پخش مبتنی بر ژانر نیز وجود دارد. در نهایت، ویژگی Sing به زبان انگلیسی محدود نمی‌شود و می‌توانید آن را به زبان‌های مختلف پیدا کنید. بعد از اینکه روی موزیک ترانه را با صدای خودتان اجرا کردید، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد Sing، قابلیت Apple Music Sing را خاموش کنید.

سخن پایانی

اپل Music Sing  یک ویژگی عالی برای خواندن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بدون نیاز به برنامه‌های شخص ثالث است. اگرچه اپل هنوز مشخص نکرده است که کدام آهنگ‌ها از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، اما می‌توانید با ضربه زدن روی نماد Lyrics و جستجوی گزینه Sing متوجه شوید که موزیک مورد نظرتان از این ویژگی پشتیبانی می‌کند یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

عزیز الله آسکانی گفت:

گوشی ارزان قیمت

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-cheap-phones/