etebarkala snappay
etebarkala snappay

دستیار مجازی جدید سامسونگ Sam را بیشتر بشناسید

4
(9)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
دستیار مجازی جدید سامسونگ Sam را بیشتر بشناسید

اینترنت می‌تواند مکان عجیبی باشد. اگر اینطور نبود، احتمالاً سامسونگ سام به چنین محبوبیت همه‌گیری دست نمی‌یافت. دستیار مجازی سامسونگ به محبوبیت محضی دست یافته که حاصل یک نمایش فیزیکی جذاب از یک دستیار مجازی است. این دستیار مجازی بسیاری را به تعجب واداشته است. حال بیایید ببینیم دستیار مجازی سامسونگ Sam کیست؟

در این راهنما، ما به معرفی دستیار مجازی سامسونگ سم خواهیم پرداخت و همچنین نحوه نصب آن را آموزش خواهیم داد. با ما در مجله اعتبارکالا همراه باشید تا هرچه بیشتر و بهتر با این دستیار مجازی آشنا شوید.

سامسونگ Sam ‌کیست؟

دستیار مجازی Sam سامسونگ یک نام کامل دارد و واضح است که نام کامل این شخصیت مجازی سامانتا است. در حالی که از همان زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد با سامسونگ مرتبط بود، سامسونگ ساخت و یا ارتباط آن را با خود تایید نکرده است.

دستیار سامسونگ سام چیزی فراتر از مجموعه‌ای از تصاویر رندر شده سه بعدی از زنی مجازی که سرگرم کننده، دمدمی مزاج و ظاهرا در استفاده از محصولات سامسونگ حرفه ای است، نبوده! پس از کجا آمده است؟

این رندرهای سه بعدی توسط شرکت طراحی برزیلی Lightfarm با همکاری Cheil ساخته شده است. ممکن است پیش‌تر در جریان بوده باشید که Cheil یک شرکت بازاریابی بوده که سامسونگ مالک آن است. ایده پشت این پروژه استفاده از این رندرها برای تبلیغ محصولات سامسونگ نبود، بلکه قرار بود نشان دهد که یک دستیار مجازی در قالب انسان می‌تواند چگونه باشد.

شرکت طراحی Lightfarm پیش‌تر یک مدل دوبعدی از Samsung Sam را ارائه کرده بود اما طراحی مجدد آن کامل شد و متعاقبا در یک نسخه سه بعدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

مدل موی باب، چشمان آبی نافذ و حالات عجیب و غریب کمی بیش از حد توجه را به خود جلب کرد. بسیاری سامسونگ Sam را به عنوان waifu خود اعلام کردند، یک اصطلاح دوست داشتنی که به صورت آنلاین برای یک شخصیت انیمه استفاده می‌شود که فرد احساس می‌کند به آن علاقه دارد و عاشق آن است. این امر منجر به پخش آنلاین محتوای نه چندان مفید با دستیار سامسونگ سام شد.

شرکت Lightfarm به سرعت متوجه آنچه در حال وقوع بود شد و خیلی زود، وجود Samsung Sam را از وب سایت خود پاک کرد. همانطور که همه می‌دانیم، هیچ چیز به طور کامل در اینترنت ناپدید نمی‌شود و سامسونگ Sam همچنان به تسخیر قلب و ذهن مردم به صورت آنلاین ادامه می‌دهد.

انسان‌های مجازی با چهره‌ای به دور از واقعیت همیشه جلوه‌ای فریبنده داشته‌اند و شاید به همین دلیل است که دستیار سامسونگ سام به شخصیتی بزرگ‌تری دست یافته است. شاید برخی آرزو داشتند که این نمایش فیزیکی Bixby نسبتا ضعیف سامسونگ باشد و یا پیشرفت فناوری دستیار انسان مجازی NEON سامسونگ باشد. افسوس که هیچ کدام از اینها نبود.

ورود دستیار مجازی جدید سامسونگ

کاربران سامسونگ به سرعت بیکسبی را فراموش کردند، زیرا تصاویر دستیار مجازی جدید در شبکه پخش شد. این دستیار ترکیبی از شخصیت پیکسار و آلیتا، “سام” قلب هزاران نفر را در سراسر جهان تسخیر کرده است که مشتاقانه منتظر ورود او به دستگاه‌های سامسونگ هستند.

خبر بد اینجاست که آخرین گزارش Polygon نشان می‌دهد که سم  یک هوش مصنوعی رسمی سامسونگ نبوده و بخشی از یک پروژه رد شده و حذف شده است. اگرچه این تصاویر برای سامسونگ ساخته شده‌اند، اما محصول نهایی هرگز در هیچ نوع کمپینی گنجانده نشده است. با این حال، بیکسبی دارای ویژگی‌های جالب زیادی است و یکی از شناخته‌شده‌ترین هوش مصنوعی در بازار بوده که با سیری، الکسا، کورتانا، دستیار گوگل و غیره رقابت می‌کند. در ادامه نحوه نصب Bixby را در دستگاه سامسونگ توضیح می‌دهیم.

چگونه دستیار مجازی سامسونگ را نصب کنیم؟

  • برای دسترسی به برنامه‌های خود، صفحه اصلی را به سمت بالا بکشید.
  • تنظیمات را باز کنید.
  • ویژگی‌های پیشرفته را انتخاب کنید.
  • روی کلید Bixby کلیک کنید.
  • اگر هنوز Bixby را راه‌اندازی نکرده‌اید، روی Start ضربه بزنید.
  • انتخاب کنید که آیا می‌خواهید Bixby را با یک یا دو ضربه زدن کلید Bixby فعال کنید.

دستیار مجازی سام چگونه کار می کند؟

تا کنون، سامسونگ جزئیات مربوط به ویژگی‌های سام را تایید نکرده است. با این حال، می‌توانید بر اساس قابلیت‌های فعلی بیکسبی حدس‌هایی زد. دستیار مجازی فعلی سامسونگ به طور خاص برای انجام طیف گسترده‌ای از تعاملات طراحی شده است. از سوی دیگر، این ویژگی مجازی می‌تواند زبان طبیعی را نیز درک کند، که به آن اجازه می‌دهد تا تشخیص دهد که کاربر قصد انجام چه کاری را دارد. در حال حاضر، Bixby می‌تواند تشخیص دهد که شما قصد انجام چه کاری را دارید، حتی اگه دستور شما ناقص منتقل شود. در ادامه به نحوه کار کردن این دستیار مجازی خواهیم پرداخت.

  • پس از نصب، بگویید open Messages تا برنامه Messages باز شود.
  • برای روشن کردن این ویژگی در برنامه دوربین، بگویید turn on HDR
  • برای مثال بگویید take a selfie and share it will Facebook تا دستگاهتان دقیقا این کار را انجام دهد.
  • سپس بگویید Remind me to take drug at 3 pm تا Bixby یادآوری را ذخیره کند.

سخن پایانی

آیا دوست دارید سامسونگ با دستیار مجازی Sam، دستورات شما را پیش ببرد؟ با توجه به موفقیت بزرگ این دستیار مجازی در جلب توجه کاربران سامسونگ، این احتمال وجود دارد که حداقل، این شرکت کره جنوبی درباره آن صحبت کند. و اگر اطلاعات جدیدی اعلام شود، ما این راهنما را به روز خواهیم کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 9

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سوده سلگی گفت:

چطوری بیکس را بالا بیاریم

سارا گفت:

سم یک برنامت و چگونه می‌شود آن را دانلود کرد

تیم تپلتون گفت:

سام چگونه نصب کنیم

تیم تپلتون گفت:

چگونه Sam نصب کنیم