etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ گلکسی S21 FE در روز ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
سامسونگ گلکسی S21 FE روز ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

سامسونگ اخیرا تایید کرده به‌زودی گوشی‌ گلکسی S21 FE را معرفی خواهد کرد. البته قرار بود نسخه تقلیل یافته گلکسی S21 در رویداد تبلیغاتی گلکسی Z Fold 3 رونمایی شود. این رویداد اوایل همین ماه برگزار شد اما این گوشی به دلیل کمبود پردازنده معرفی نشد.

حالا که سامسونگ آماده معرفی این گوشی می‌شود تصاویری از آن منتشر شده است. افشاگری با نام مک واینباخ (Max Weinbach) تصویری از انبار سامسونگ منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت برای معرفی این گوشی آماده می‌شود.

سامسونگ گلکسی S21 FE در روز ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

گلکسی S21 FE طبق توئیت مائوری کیو اچ دی (Mauri QHD) در روز ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) معرفی خواهد شد. با این حال مشخص نیست چه زمانی این گوشی وارد بازار خواهد شد. آخرین گزارش‌ها نشان می‌داد که این گوشی بین شهریور تا مهرماه (سپتامبر تا اکتبر)‌ وارد بازار می‌شود.

زمان معرفی این گوشی با توجه به زمان معرفی گوشی جدید اپل، زمان مناسبی است. اپل اعلام کرده که سری جدید آیفون 13 را در 23 شهریور (14 سپتامبر) معرفی خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید:‌ آیفون بهتر است یا سامسونگ؟

تقریبا همه چیز را در مورد گلکسی S21 FE می‌دانیم و فهرست کنسول گوگل پلی این مشخصات لو رفته را تأیید کرده است. این گوشی، صفحه ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، سه دوربین در پنل پشتی (۳۲ مگاپیکسل اصلی، ۱۲مگاپیکسل اولتراواید، 8 مگاپیکسل تله‌فوتو)، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام‌ و باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و همچنین دارای اسلات میکرو اس‌دی (MicroSD Slot) برای افزایش حافظه است و در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی عرضه می‌شود.

این گوشی قیمت کمتری نسبت به گلکسی S20 FE که ۶۹۹ دلار بود دارد. البته به نظر می‌رسد قیمت ابتدایی آن به اندازه آیفون ۱۳ مینی باشد. با این حال هنوز مشخص نیست که گلکسی S21 FE برترین گوشی ۲۰۲۱ خواهد شد یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :