etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را تایید کرد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را تایید کرد

سامسونگ به طور رسمی رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) را تایید کرده است و پوستر دعوت این رویداد نشان می‌دهد که این غول کره‌ای آماده است تا در این رویداد نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود یعنی سری گلکسی S22 را معرفی می‌کند. این دعوت‌نامه یک حرف «S» صورتی رنگ را در داخل جعبه نشان می‌دهد که تقریبا تایید می‌کند سامسونگ آماده است تا سری گلکسی S22 را به صورت رسمی معرفی کند.

سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S22 را تایید کرد-1

رویداد آنپکد سامسونگ در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز خواهد شد و دقیقا مشابه دوره‌های قبلی، این رویداد هم به صورت زنده پخش می‌شود. با اینکه سری S22 هنوز معرفی نشده است؛ اما سامسونگ از قبل نام کسانی که علاقه دارند این گوشی‌ها را زودتر دریافت کنند را در لیست رزرو قرار داده است. با این حال، برای دانستن اطلاعات کامل گوشی‌ها شامل مشخصات فنی، ویژگی‌ها، انواع حافظه، قیمت و جزئیات در دسترس بودن‌شان باید تا معرفی رسمی منتظر بمانیم.

این مطلب را هم بخوانید: گلکسی S22 بیشتر از نصف مدل‌های سری جدید سامسونگ را تشکیل خواهد داد

انتظار می‌رود که این سری جدید شامل گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا باشد. گلکسی S22 اولترا به عنوان جایگزینی برای سری گلکسی نوت این شرکت معرفی می‌شود و با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen و همچنین فضایی برای قرارگیری آن در داخل دستگاه عرضه خواهد شد.

این گوشی‌ها بسته به منطقه، از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برند. قیمت این دستگاه‌ها قبلا به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و طبق گزارش‌ها، از ۸۹۹ دلار در ایالات‌متحده آغاز می‌شود.

سری گلکسی S22 تنها محصولی نیست که رویداد آتی آنپکد معرفی می‌شود؛ چون انتظار می‌رود که این شرکت سری گلکسی تب S8 که سه مدل مختلف دارد را نیز معرفی کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :