etebarkala snappay
etebarkala snappay

گلکسی S22 بیشتر از نصف مدل‌های سری جدید سامسونگ را تشکیل خواهد داد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
گلکسی S22 بیشتر از نصف مدل‌های این سری جدید را تشکیل خواهد داد

انتظار می‌رود که سری گلکسی S22 سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شود. گزارش جدیدی از The Elec ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد مدل استاندارد گلکسی S22 با نمایشگر ۶.۱ اینچی را معرفی کند و ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل گوشی‌های این سری را به خود اختصاص دهد. مدل ۶.۶ اینچی گلکسی S22+ بیست درصد و S22 Ultra بیست تا سی درصد از کل گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند.

منابع Elec همچنین تأیید می‌کنند که گلکسی S22 Ultra ممکن است S Pen داشته باشد و ادعا می‌کند که به احتمال زیاد سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲ معرفی نمی‌شود. قبلاً تصاویری از گلکسی S22 Ultra مشاهده شد و این افشاها تایید کردند که گلکسی S22 Ultra مجهز به S Pen است. اگر این گزارش‌ها دقیق باشد با ارائه گلسی S22 Ultra همراه با S Pen دیگر نیازی به سری Note برای این گوشی‌ها نیست.

سامسونگ پیش از معرفی این مدل، 20 میلیون گوشی را تولید کرده و The Elec می‌گوید که این عدد واقعی نیست. سامسونگ در ابتدا قصد داشت ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی S21 را به دست مشتریان برساند؛ اما در زمان معرفی به ۳۰ میلیون دستگاه افزایش یافت. ممکن است این افزایش به دلیل کمبود قطعات باشد.

گوشی‌های گلکسی S20 سامسونگ ۴۰ درصد، گلکسی S20 بین ۴۰ تا ۴۵ درصد و S20 Ultra بین ۱۰ تا ۱۵ درصد این محموله‌ها را تشکیل می‌دادند. گوشی‌های گلکسی S21 ،S21+ و S21 Ultra به ترتیب ۴۰، ۳۰و ۳۰ درصد گوشی‌های این سری را به خود اختصاص می‌دهند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :