etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی جدید ردمی K50 Gaming Edition در گیک‌بنچ، TENAA و 3C رویت شد

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
گوشی جدید ردمی K50 Gaming Edition در گیک‌بنچ، TENAA و 3C رویت شد

همانطور که قبلا هم خود ردمی گفته بود، تایید شده که سری ردمی K50 ماه آینده در چین معرفی می‌شود. با این حال، یکی از دستگاه این سری با نام ردمی K50 Gaming Edition اخیرا چندین بار در پلتفرم‌های مختلف مانند سایت بنچمارک Geekbench 5 و پایگاه‌های اطلاعاتی گواهی مثل TENAA و C3 مشاهده شده است.

اولین منبع از پایگاه داده گواهی الکترونیک 3C چین می‌آید. گواهینامه 3C نشان می‌دهد که شماره مدل دستگاه مذکور 21121210C است و یک آداپتور برق با شارژ سریع ۱۲۰ واتی داخل جعبه خود دارد. طبق معمول، فهرست 3C جزئیات دیگری در مورد دستگاه نشان نمی‌دهد؛ اما همین شماره مدل دوباره در فهرست TENAA و Geekbench 5 ظاهر می‌شود.

گوشی جدید ردمی K50 Gaming Edition در گیک‌بنچ، TENAA و 3C رویت شد-1

در گیک‌بنج، شیائومی 21121210C در تست‌های تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۲۶ و در چند هسته‌ای امتیاز ۳۷۲۶ را کسب کرده است. این اعدا از امتیازهای شیائومی ۱۲ پرو کمتر است و آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد که دستگاه مذکور از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرد. همچنین، فهرست مذکور نشان می‌دهد که این مدل دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با پیکربندی ۱ + ۳ + ۴، با یک هسته کم مصرف در فرکانس کلاک حداکثر ۳ گیگاهرتز است. می‌توان نتیجه گرفت که این هسته Cortex-X2 موجود در اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی شیائومی ردمی ۱۰

گوشی جدید ردمی K50 Gaming Edition در گیک‌بنچ، TENAA و 3C رویت شد-2

نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهند که مدل مورد نظر به ۱۲ گیگابایت رم مجهز است و روی اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

در مورد اینکه چرا این شماره مدل به ردمی K50 Gaming Edition مرتبط شده به دلیل این دلیل است که اطلاعات قبلی درز کرده از چین گفته بودند این گوشی شماره مدل Xiaomi 21121210C خواهد داشت.

گوشی جدید ردمی K50 Gaming Edition در گیک‌بنچ، TENAA و 3C رویت شد-3

نسخه گیمینگ ردمی K50 علاوه بر داشتن پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای این گوشی، خود ردمی تایید کرده که یکی از مدل‌های ردمی K50 دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم خنک‌کننده دوگانه VC خواهد بود تا عملکرد دستگاه زیر بارهای فشار سنگین حفظ شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :