etebarkala snappay
etebarkala snappay

مشخصات و قیمت ردمی 10 در اروپا مشخص شد

1
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
مشخصات و قیمت ردمی 10 در اروپا مشخص شد

گوشی ردمی ۱۰ ماه گذشته اول بار در مالزی عرضه شد. حالا به نظر می‌رسد که این گوشی به‌ زودی وارد اروپا نیز خواهد شد؛ چون مشخصات و جزئیات قیمت این دستگاه میان‌رده مقرون‌‎به‌صرفه افشا شده است.

به گفته رولاند کواندت (Roland Quandt) از وب‌سایت خبری Winfuture.de، ردمی ۱۰ دارای مشخصات مشابه مدل فروش رفته در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود. با این حال، این دستگاه فقط با یک حافظه رم در آسیا در دسترس خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید: گوشی های اقتصادی و کاربردی شیائومی

ردمی ۱۰ دارای  نمایشگر ۶.۵  اینچی +FHD با نرخ نوسازی 90 هرتز AdaptiveSync است و مجهز به پردازنده Helio G88 مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه خواهد بود.

چهار دوربین در پشت این دستگاه قرار دارد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراوید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو می‌شود. دوربین جلو نیز  سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد.

ردمی ۱۰ مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی است. ردمی ۱۰ برخلاف گوشی‌های نوکیا شارژر ۱۸ واتی و همچنین قاب محافظ دارد.

این منبع فاش کرده است که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند اما این اطلاعات نشان نمی‌دهد این گوشی از فناوری NFC استفاده می‌کند یا خیر. ردمی ۱۰ نسخه اروپا احتمالا اسکنر اثر انگشت جانبی، سنسور مادون قرمز، بلندگوهای استریو و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی ردمی ۱۰ مبلع ۱۷۹ یورو است و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۹۹ یورو قیمت دارد. متأسفانه هیچ اشاره‌ای به رنگ‌های معرفی‌شده این گوشی در اروپا نشده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

1 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :