etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل از فناوری Touch ID در آیفون 13 استفاده نمی‌کند

0
(0)
رضا کریمی
2 سال پیش
اپل از فناوری Touch ID در آیفون 13 استفاده نمی‌کند

در حالی که چند هفته به معرفی نسل بعدی سری آیفون‌های اپل باقی مانده است؛ همچنان جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آیفون ۱۳ همچنان در فضای مجازی منتشر می‌شود

در خبرنامه Power On، گورمن اعلام کرده که شرکت اپل، iPhone 13 را با سنسور اثر انگشت یا Touch ID روی نمایشگر را امسال روانه بازار نمی‌کند. او همچنین اضافه کرده که این شرکت فناوری مستقر در کوپرتینو «هدف بلند مدت» اضافه کردن Face ID در زیر نمایشگر را هنوز دنبال می‌کند.

واضح است که اپل به اضافه کردن ویژگی Face ID به گوشی‌های خود پایبند است؛ چون تعهد بلندمدتی به این فناوری دارد؛ اما این احتمال وجود دارد که Touch ID حداقل برای مدل‌های رده پایین اپل به این گوشی‌ها اضافه شود. با این حال امسال این اتفاق نمی‌افتد.

مارک گورمن می‌گوید که دو سناریو ممکن وجود دارد. اول این که مدل‌های آیفون رده بالا با Face ID در نمایشگر و مدل‌های پایین رده با سنسورهای Face ID که در شکاف بالای نمایشگر قرار گرفته‌اند به بازار ارائه شوند. این مدل مشابه آن چیزی است که هم‌اکنون در بازار ارائه می‌شود.

قیمت سری آیفون ۱۳

احتمال دیگر این است که این شرکت Face ID در نمایشگر برای مدل‌های رده بالا ارائه دهد؛ در حالی که مدل‌های رده پایین آن دارای Touch ID در داخل نمایشگر باشند.

انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۳ اپل با بریدگی کوچکتری عرضه شود و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در نسخه‌های پرو «Pro» باشد. همچنین به نظر می‌رسد که این بار اپل یک مدل حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز در سری جدید گوشی‌های خود قرار داده است.

همچنین گورمن ادعا کرده است که این گوشی‌ها از mmWave 5G برای کشورهای غیر از آمریکا پشتیبانی می‌کنند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها دارای مدار داخلی برای صرفه جویی در اندازه قطعات هستند که به شرکت اجازه می‌دهد باتری بزرگتری در داخل دستگاه ارائه دهد.

این مطلب را هم بخوانید: تمام چیزی که از آیفون 13 می‌دانیم

در گزارش اخیر ادعا شده که آیفون‌های جدید با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شوند که کمی نسبت به شارژ فعلی ۲۲ واتی بیشتر است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی‌ها با اسکنر LiDAR عرضه شوند.

گوشی‌های پرچمدار آینده اپل با ارتقای سخت‌افزاری قابل توجهی همراه خواهند بود. این دستگاه‌ها مجهز به پردازنده A15 Bionic سریع‌تر و کارآمدتر هستند که با استفاده از فرایند ۵ نانومتر +TSMC تولید شده‌اند.

تا کنون، اپل تاریخ عرضه این سری آیفون را اعلام نکرده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که صحت مشخصات این دستگاه‌ها می‌توانند در هفته سوم سپتامبر معرفی شوند. برای اطمینان دقیق از صحت این اخبار باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :