etebarkala snappay
etebarkala snappay

فیس آیدی آیفون 13 احتمالا با ماسک و عینک دودی هم کار می‌کند

0
(0)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
فیس آیدی آیفون 13 احتمالا با ماسک و عینک دودی هم کار می‌کند

براساس یک گزارش جدید، اپل در حال آزمایش فیس آیدی جدیدی برای خانواده آیفون ۱۳ است. همانطور که در تصاویر مشخص است، به کارکنان یک قاب برای آیفون ۱۲ داده می‌شود. این قاب آرایش نسل بعدی فیس آیدی را در بالا دارد و هنگامی که آیفون ۱۲ در قاب قرار می‌گیرد، گوشی از مجموعه بالای قاب برای احراز هویت استفاده می‌کند.

به نظر می رسد که اپل در حال آزمایش داخلی این امر در مقیاس وسیع است و به جای اینکه کارمندان انتخاب شده آیفون معرفی نشده را بدهد، از این روش استفاده می‌کند.

فیس آیدی آیفون 13 احتمالا با ماسک و عینک دودی هم کار می‌کند-1

اپل از کارمندان خود می‌خواهد تا چهره خود را با فیس آیدی آیفون ۱۳ ثبت کنند و سعی کنند با ماسک و عینک دودی قفل صفحه را باز کنند. ظاهرا اپل می‌خواهد عملکرد سیستم در حالت استفاده از ماسک یا ماسک و عینک دودی به صورت همزمان تست کند. ظاهرا این آزمایش به طور جامع انجام می‌شود و عملکرد فیس آیدی با ماسک و عینک در هر دو شرایط داخلی و در فضای باز مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم بخوانید: تمام چیزی که از آیفون 13 می‌دانیم

با توجه به این آزمایش امیدواریم خانواده آیفون ۱۳ بتوانند هنگام ماسک زدن (با یا بدون عینک) هویت کاربر را احراز کنند؛ بدون اینکه به اپل واچ برای تسریع این روند کمک بگیرند. اما گزینه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر هم محتمل بود که به نظر می‌رسد اپل این مورد را کنار گذاشته است.

فیس آیدی آیفون 13 احتمالا با ماسک و عینک دودی هم کار می‌کند-2

سیستم فیس آیدی آیفون ۱۳ در مقایسه با نسخه قبلی تغییر کرده است و در حال حاضر دوربین در سمت چپ قرار گرفته و اسپیکر به بالا رفته است و دیگر در وسط ناچ نیست. همه این‌ها باعث شده تا بریدگی نمایشگر آیفون ۱۳ نسبت به نسخه قبل باریک‌تر شود.

توجه داشته باشید که این تصاویر نمونه واقعی نیستند و بر مبنای اطلاعات فاش شده، برای حفاظت از منبع اصلی دوباره طراحی شده‌اند؛ چون قاب‌های اصلی علائمی روی خود دارند که مانع افشای آن‌ها می‌شود و هرکس این کار را انجام دهد سریعا شناسایی می‌شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :