etebarkala snappay
etebarkala snappay

نحوه سفارشی سازی صداهای اعلان گوشی سامسونگ

5
(3)
شکیبا گیلانی
12 ماه پیش
نحوه سفارشی سازی صداهای اعلان گوشی سامسونگ

ممکن است مانند بسیاری از کاربران گوشی‌های‌ هوشمند، صدای اعلان پیش فرضی که برای سامسونگ گلکسی شما در نظر گرفته شده است را دوست نداشته باشید. صدای اعلان‌های گوشی‌های سامسونگ قابل سفارشی سازی بوده و در حالی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، می‌توانید موزیک‌های مورد نظر خود را نیز به آن لیست اضافه کنید.

ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا قصد داریم نحوه سفارشی سازی صدای اعلان‌ها را در گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی به شما آموزش دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بتوانید زنگ تماس و نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را، آن گونه که دوست دارید تنظیم کنید.

صدا را برای همه اعلان‌ها سفارشی کنید

  • برای تغییر آهنگ اعلان، ابتدا وارد بخش تنظیمات گوشی سامسونگ خود شوید.
  • سپس در صفحه تنظیمات، ابتدا گزنه صداها و لرزش (Sounds and Vibration) > و سپس صدای اعلان (Notification Sound) را انتخاب کنید.

در صفحه صدای اعلان (Notification Sound)، تمام آهنگ‌هایی را که سامسونگ جهت انتخاب زنگ اعلان و یا تماس ارائه می‌کند، خواهید دید. روی موردی که می‌خواهید به عنوان زنگ هشدار انتخاب کنید کنید ضربه بزنید.

پس از آنکه آهنگی را انتخاب کردید، گوشی شما از آن برای تمامی اعلان‌هایی که توسط پیامک گوشی و یا سایر برنامه‌های پیام رسان در آینده ارسال می‌شود، استفاده می‌کند.

پیام‌ها را برای هر برنامه پیام رسان، جداگانه سفارشی کنید

حتی اگر می‌خواهید هر برنامه پیام رسان زنگ اعلان مختص به خود را داشته باشد، سامسونگ باز هم راه‌کاری در اختیار شما قرار داده است. برای این کار وارد تنظیمات گوشی سامسونگ گلکسی خود شود و آن را اجرا کنید.

  • در صفحه تنظیمات به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه برنامه‌ها (Apps) را انتخاب کنید.
  • در صفحه برنامه‌ها (Apps)، برنامه‌ پیام رسانی را که می‌خواهید صدای اعلان آن را تغییر دهید، انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه برنامه، Notifications > Notification Categories را انتخاب کنید.
  • نوع اعلان را انتخاب کنید. این ممکن است بسته به برنامه‌ای که انتخاب کرده‌اید متفاوت باشد.
  • روی صدا (Sound) ضربه بزنید.
  • اکنون فهرستی از آهنگ‌ها را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. آهنگی را که می‌خواهید برای نوع اعلان انتخابی خود استفاده کنید انتخاب کنید.

نحوه اضافه کردن یک آهنگ به لیست صداهای اعلان

اگر گزینه‌های صدای اعلان ارائه شده توسط سامسونگ را دوست ندارید، می‌توانید از فایل‌های آهنگ خود استفاده کنید. برای استفاده از آهنگ‌های موجود در حافظه گوشی خود، مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا آهنگ مورد علاقه خود را دانلود و در گوشی خود ذخیره کنید. سپس، پوشه حاوی آن را باز کنید.
  • به حافظه داخلی گوشی خود بروید و سپس به پوشه Notifications دسترسی پیدا کنید. در این قسمت، از نوار پایین، گزینه Copy Here را انتخاب کنید.
  • آهنگ شما اکنون به عنوان صدای اعلان به تلفن شما اضافه شده است. با دنبال کردن بخش‌های بالا برای انتخاب آن به عنوان زنگ تماس یا هشدار پیامک، می‌توانید از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

سفارشی سازی اعلان‌های گوشی هوشمند به شما کمک می‌کند علاوه‌بر اینکه زنگ‌ هشدارها مطابق میلتان باشد، هر برنامه نیز آهنگ زنگ خصوص به خود را داشته باشد تا هنگامی که منتظر دریافت یک پیام از واتساپ هستید، پیام‌های ارسالی از اینستاگرام شما را به سمت گوشی نکشد و تنها زمانی که می‌داند باید به پیام پاسخ دهید، سراغ گوشی خود بروید. امیدواریم این مطلب توانسته باشد در این امر به شما کمک کرده باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :