etebarkala snappay
etebarkala snappay

آموزش فعال كردن Call Waiting در گوشی‌های اندرویدی

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
آموزش فعال كردن Call Waiting در گوشی‌های اندرویدی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در حال یک مکالمه نسبتا طولانی با دوستی باشید و یکی از اعضای خانواده یا همکارانتان جهت به اطلاع رساندن خبر مهمی با شما تماس بگیرد و با شنیدن بوق اشغال، تماس را قطع کند و شما از دریافت یک خبر مهم غافل بمانید. این در حالی است که اگر ویژگی Call Waiting در گوشی اندرویدی شما فعال باشد، متوجه تماس آن‌ها خواهید شد و می‌توانید بلافاصله به آن‌ها پاسخ دهید.

ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا قصد داریم نحوه فعال سازی Call Waiting یا همان پشت خطی را به شما آموزش دهیم تا چنانچه این ویژگی در گوشی شما فعال نیست، آن را فعال کرده تا تماس‌های مهم کاری خود را از دست ندهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مرحله اول؛ برنامه تلفن را در گوشی اندرویدی خود را باز کنید. معمولا نماد گیرنده تلفن در صفحه اصلی به صورت یک گوشی تلفن مشخص شده است.

ویژگی Call waiting  یا همان انتظار تماس معمولا توسط ارائه دهنده تلفن شما به طور پیش فرض فعال است. و نیازی نیست که آن را به صورت دستی فعال کنید، مگر اینکه به دلایلی غیرفعال شده باشد. بسته به مدل اندروید گوشی شما، گزینه‌های منو ممکن است متفاوت باشد. شما باید منو تنظیمات برنامه تلفن را باز کنید تا گزینه‌های مربوط به تماس را مشاهده کنید.

مرحله دوم؛ روی نماد منو ضربه بزنید. معمولا سه خط ≡ یا سه نقطه ⁝ نزدیک یکی از گوشه‌های بالای نمایشگر قرار گرفته است.

مرحله سوم؛ روی تنظیمات ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله چهارم؛ روی تنظیمات تماس یا حساب‌های تماس ضربه بزنید.

مرحله پنجم؛ روی شماره تلفن سیم کارت خود ضربه بزنید. اگر از دو سیم کارت استفاده می‌کنید، ممکن است مجبور شوید این مراحل را برای هر دو سیم کارت تکرار کنید. برای پیدا کردن این گزینه‌ها کمی در صفحه اسکرول کرده و صفحه را از بالا به پایین بررسی کنید تا آن‌ها را پیدا کنید.

مرحله ششم؛ روی گزینه Additional settings ضربه بزنید. معمولا این تنظیمات در پایین منو قرار دارد.

مرحله هفتم؛ در این قسمت می‌توانید گزینه مربوط به Call waiting را در صورتی که غیر فعال باشد، روشن کنید. ممکن است یک دکمه رادیویی، یک کادر برای علامت زدن، یا یک سوئیچ را مشاهده کنید. هر کدام روی صفحه شما است، روی آن ضربه بزنید تا این ویژگی روشن یا انتخاب شود. تنظیمات مربوط به تماس گوشی شما به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند و چنانچه که هنگامی که در حال مکالمه باشید، از تماس‌های دریافتی نیز مطلع خواهید شد.

سخن پایانی

ویژگی انتظار تماس یا Call waiting یکی از مفیدترین ویژگی‌های گوشی‌های اندرویدی بوده که می‌تواند شما را نسبت به تماس سایر دوستان، اعضای خانواده و یا همکاران مطلع سازد. چنانچه که این ویژگی به طور پیش‌فرض در گوشی هوشمند اندرویدی شما فعال نیست، می‌توانید از طریق این هفت مرحله ساده، آن را فعال کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :