etebarkala snappay
etebarkala snappay

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد

5
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد

اولین ساعت‌های هوشمند Wear OS 3 سامسونگ، یعنی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک بسیار محبوب شده‌اند. این ساعت‌های دارای نمایشگرهای عالی، ردیابی تناسب اندام و تمرینات ورزشی خوب، عمر باتری مناسب و قابلیت‌های فراوان هستند. با به‌روزرسانی جدیدی که منتشر شده، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهند شد.

شرکت کره‌ای سامسونگ در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن)، به‌روزرسانی جدیدی برای این دو ساعت منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسانی، به کاربران انگیزه می‌دهد تا اهداف تناسب اندام خود را با انگیزه بیشتری پیگیری کنند. هنگامی که کاربران اهداف ترکیب بدن خود مانند وزن، چربی بدن و ماهیچیه‌های اسکلتی را تعیین می‌کنند، این ساعت‌های سامسونگ یادآور روزانه و نکاتی را برای دستیابی به آن اهداف ارائه می‌دهند.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-1

دوچرخه‌سواران و دوندگان می‌توانند تمرینات گام به گام دریافت کنند. آن‌ها می‌توانند هدف خود، فاصله ایده‌آل بین تمرینات و حتی زمان ریکاوری را تعیین کنند. گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک هم درصد VO2 Max را در زمان واقعی اندازه‌گیری و نمایش می‌دهند که به کاربران کمک می‌کند تا بدانند چقدر می‌توانند به خودشان فشار بیاورند. پس از دویدن، ساعت‌های هوشمند از دست دادن رطوبت را گزارش می‌کنند و اطلاعاتی درباره میزان آب نوشیدنی برای بازیابی این رطوبت ارائه می‌دهند.

این مطلب را هم بخوانید: مقایسه اپل واچ سری ۷ و سامسونگ گلکسی واچ ۴

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-2

با این به‌روزرسانی جدید، گلکسی واچ ۴ به اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر تا دو دقیقه بعد از تمرین ادامه می‌دهد؛ بنابراین کاربران می‌توانند زمان از سر گیری تمرینات خود را متوجه شوند.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-3

ویژگی جدید Sleep Coaching به کاربران کمک می‌کند تا از طریق زمان خواب توصیه شده، داده‌های کیفیت خواب و نمره خواب کامل، به خواب بهتری برسند. پس از ردیابی یک ماهه، این ساعت‌های یک Sleep Symbol حیوانی را به هر کاربر اختصاص می‌دهند که بهترین نشان‌دهنده نحوه خواب آن‌ها باشد. همچنین، این ساعت‌ها تلویزیون‌ها و چراغ‌های متصل به SmartThings را کنترل می‌کنند تا به کاربران در داشتن خوابی بهتر کمک کنند.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-4

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، واچ فیس‌های جدیدی نیز به همراه خواهد داشت و گزینه‌های سفارشی سازی را به گلکسی واچ ۴ اضافه می‌کند. سامسونگ در ادامه بندهای ساعت بیشتری را برای مطابقت با واچ فیس‌های جدید عرضه خواهد کرد. بندهای ورزشی در رنگ‌های قرمز تیره، کرم، خاکستری و بنفش در دسترس خواهند بود. بندهای پارچه‌ای در نسخه‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز به فروش می‌رسند. بند فلزی Link Bracelet نیز در رنگ‌های خاکستری تیره و زیتونی موجود خواهد بود.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-5

همچنین، ساعت‌های جدید سامسونگ از این پس از دست چپ نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند آن‌ها را بدون هیچ مشکلی روی هر مچی که خواستند ببندند. در راه‌اندازی اولیه، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به طور خودکار اپلیکیشن‌هایی را براساس آن‌هایی که روی ساعت شما وجود دارند، نصب خواهند کرد.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ ۴ قابلیت‌های جدید زیادی به این ساعت‌ها هوشمند می‌آورد-6

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.sammobile.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :