etebarkala snappay
etebarkala snappay

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپادها

3.5
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
رفع مشکل شارژ نشدن ایرپادها

اگر ایرپاد تان شارژ نمی‌شود و با شارژ شدن آن مشکل دارید، چند نکته ساده وجود دارد که با رفع آن می‌توانید این مشکل را به سادگی حل کنید و مجدد از این هدفون‌های بی‌سیم خود استفاده کنید. ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا این موارد را شرح خواهیم داد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مطمئن شوید که کیس شارژ شما شارژ شده است

یکی از دلایل شارژ نشدن ایرپادهای شما این است که شارژ باتری کیس شارژ شما تمام شده است. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که از تمام باتری کیس استفاده کرده باشید و دیگر شارژی برای تامین انرژی AirPods شما باقی نمانده باشد. می‌توانید با قرار دادن AirPods در آن و نزدیک کردن آن به آیفون یا آیپد جفت شده خود، سطح باتری فعلی کیس را بررسی کنید. گوشی هوشمند شما شارژ باتری باقی مانده کیس ایرپاد را نشان می‌دهد.

اگر باتری کیس شما تمام شده باشد، ایرپاد خود را در آن قرار دهید و آن را به یک کابل یا شارژر بی‌سیم وصل کنید. اگر کیس شما شارژ نمی‌شود، مطمئن شوید که کابل شارژ آسیبی ندیده باشد و یا اگر از شارژر بی‌سیم خود استفاده می‌کنید، بررسی کنید که مشکل از شارژ بی‌سیم است یا خیر.

ایرپاد و کیس شارژ را تمیز کنید

اگر ایرپاد یا کیس شارژ شما با غبار و زباله‌های کوچک مسدود شده باشد، احتمالا به دلیل وجود این گرد و غبار، ایرپاد شما شارژ نخواهد شد. چرا که گرد و غبار یا موارد دیگر مانع از ارسال انرژی کیس به ایرپاد شما می‌شود. در این صورت، ایرپاد و کیس شارژ خود را تمیز کنید. این کار اطمینان حاصل می‌کند که ایرپاد به پایه کیس را که برق از آن تامین می‌شود، اتصال کامل دارد.

سیستم‌عامل ایرپاد خود را به روز کنید

مانند سایر دستگاه‌های اپل، ایرپاد شما نیز از سیستم عامل برای ارائه ویژگی‌ها و خدمات مختلف به شما استفاده می‌کند. اپل به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کند تا مطمئن شود ایرپاد شما جدیدترین ویژگی‌ها ارائه و اشکالات نرم‌افزاری را رفع می‌کند. هنگامی که ایرپاد شما شارژ نمی‌شود، بهتر است که یک به روز رسانی سیستم عامل را اجرا کنید تا ببینید آیا این مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

فرآیند به‌روزرسانی اساسا شامل قرار دادن ایرپاد در کیس شارژ، اتصال کیس به منبع برق، نزدیک کردن قاب به آیفون یا آیپد جفت شده و اطمینان از اتصال تلفن شما به اینترنت است. سپس تلفن شما به طور خودکار جدیدترین سیستم عامل را روی ایرپاد شما پیدا و نصب می‌کند.

ایرپاد خود را بازنشانی کنید

می‌توانید اتصال ایرپاد خود را با آیفون خود لغو و دوباره جفت کنید تا ببینید آیا این کار مشکل شارژ را حل می‌کند یا خیر، زیرا عمل بازنشانی ایرپاد باعث می‌شود تا ایرپاد شما به تنظیمات کارخانه بازگردد و به این ترتیب مشکلات و باگ های نرم‌افزاری آن حل شود. می‌توانید این کار را با باز کردن برنامه تنظیمات در آیفون و سپس ضربه زدن روی Bluetooth انجام دهید. در صفحه Bluetooth، در کنار ایرپاد خود، روی نماد «i» ضربه بزنید.

سپس گزینه Forget This Device را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه Forget Device را در اعلان انتخاب کنید.

به این ترتیب اتصال ایرپاد به آیفون قطع خواهد شد. برای جفت کردن مجدد ایرپاد با آیفون خود، ابتدا باید روی دکمه Setup که در پشت قاب ایرپاد قرار دارد، ضربه زده و کمی نگه دارید و سپس کیس را نزدیک آیفون خود قرار دهید. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا ایرپاد شما دوباره به آیفون شما متصل شود.

ایرپاد و جعبه شارژ را برای آسیب فیزیکی بررسی کنید

ایرپاد یا کیس شارژ شما ممکن است از نظر فیزیکی آسیب ببیند و در نتیجه ایرپادها شارژ نشود. اگر ایرپاد یا کیس آن قبلا ضربه خورده و یا از بلندی به زمین افتاده باشد و یا تحت تاثیر سایر عوامل فیزیکی مانند حرارت زیاد قرار گرفته باشد، ممکن است آسیب دیده باشد و در نتیجه شارژ نشود.

می‌توانید هر دوی این دستگاه‌ها را به دقت بررسی کنید و ببینید که آیا آسیب فیزیکی روی آن‌ها وجود دارد یا خیر. حتی بهتر است به داخل کیس شارژ نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید همه چیز در جای خود قرار دارد.

اگر متوجه شدید که ایرپاد یا کیس شما آسیب دیده است، بررسی کنید که آیا این مورد تحت گارانتی قرار دارد یا خیر. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات گارانتی و همچنین کارهایی که در شرایط خود باید انجام دهید، می توانید با فروشگاهی که آن را از آنجا خریداری کرده‌اید تماس بگیرید.

سخن پایانی

ایرپادها به سادگی دچار مشکل نمی‌شوند و چنانچه از آن‌ها در برابر عوامل فیزیکی محافظت کنید، تا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد. عوامل ساده‌ای معمولا منجر به مشکل عدم شارژ ایرپادها می‌شود که همگی در این مطلب فهرست شده‌اند و چنانچه این موارد را حل کنید، مجدد شارژ شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علی عشقی گفت:

قیمت ایرپادهاچندهست