etebarkala snappay
etebarkala snappay

اپل واچ سری ۷ در اندازه جدید ۴۵ میلی‌متری معرفی خواهد شد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
اپل واچ سری ۷ در اندازه جدید ۴۵ میلی متری معرفی خواهد شد

اوایل هفته جاری، یک کاربر ناشناس با نام آنکل‌پان (UnclePan) در شبکه اجتماعی Weibo جزئیاتی در مورد اپل واچ سری ۷ منتشر کرد که به گفته وی این اپل واچ در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر وارد بازار خواهد شد. اکنون افشاگر دیگری این اطلاعات را با تصویر ناقص منتشر کرده است که قطعه‌ای از بند اپل واچ با برچسب «۴۵ میلی‌متر» روی آن را نشان می‌دهد.

این تصویر را دوان رویی (DuanRui) منتشر کرده است، که سابقه افشاگری‌های دیگری نیز دارد. این کاربر در توییتر تصویری از ظاهر بند چرمی ساعت اپل را به اشتراک گذاشته است. با این حال، این بند به جای برچسب «۴۴ میلی‌متر»، برچسب «۴۵ میلی‌متر» دارد.

اپل واچ سری ۷ در اندازه جدید ۴۵ میلی متری معرفی خواهد شد

اگر چه این تصویر ممکن است جعلی باشد، اما دلیلی وجود دارد که باور کنیم این تصویر در واقع یک بند ساعت است که برای نسل بعدی اپل واچ ساخته شده است.

مدتی است که شایعاتی در مورد چگونگی طراحی کاملا جدید اپل واچ سری ۷ با لبه‌های صاف و نمایشگر به روز شده، می‌شنویم و شایعات اخیر نشان می‌دهد که اپل اندازه نمایشگر اپل واچ را به ترتیب از ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر به ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر افزایش می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید: فواید اپل واچ برای من چیست؟

با این حال، این جمله لزوما به این معنی نیست که قاب اپل واچ بزرگتر می‌شود. مارک گورمن (Mark Gurman) از بلومبرگ (Bloomberg) در ماه ژوئن گفته بود که نمایشگر اپل واچ سری ۷ حاشیه‌های باریک‌تری دارد که مطابق با شایعات مربوط به نمایشگر کمی بزرگ‌تر است. همچنین آنکل‌پان اعلام کرده است که بند ساعت‌های نسخه‌های قبلی اپل واچ همچنان با طرح جدید سری ۷ سازگار هستند.

قبل از اپل واچ سری ۴، اپل ساعت‌های خود را در نسخه های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه می‌کرد. بندهای ساعت قدیمی حتی با طراحی جدید، با سری 4 و بعد سازگار بودند، بنابراین ممکن است در سری ۷ نیز همینطور باشد. انتظار می‌رود اپل در ماه مهر (سپتامبر) اپل واچ سری ۷ را به همراه آیفون ۱۳ معرفی کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبع9to5mac.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :