etebarkala snappay
etebarkala snappay

پیکربندی و رنگ‌های گوشی شیائومی 11i HyperCharge فاش شد

5
(1)
طاهره محزون
2 سال پیش
پیکربندی و رنگ‌های گوشی شیائومی 11i HyperCharge فاش شد

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار روی گوشی‌های هوشمند شیائومی 11i و شیائومی 11i هایپرشارژ برای هند است. این دستگاه‌ها احتمالا در این ماه در کشور هند عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود 11i و 11i هایپرشارژ به عنوان نسخه‌های جدید ردمی نوت 11 Pro 5G و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G در چین عرضه شوند. گزارش جدید 91mobiles با منبع اطلاعاتی قابل اعتماد Ishan Agarwal جزئیات کلیدی مانند حافظه رم، فضای ذخیره سازی و انواع رنگ شیائومی 11i هایپرشارژ را فاش کرده است.

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شیائومی 11i هایپرشارژ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی در دو رنگ مانند سبز و مشکی وارد بازار شود.

مشخصات مورد انتظار گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ

مشخصات مورد انتظار گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ

انتظار می‌رود که Xiaomi 11i HyperCharge با پنل سوراخ‌دار ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. این دستگاه از پردازنده دیمنسیتی ۹۲۰، رم LPPDR4x و حافظه داخلی UFS 3.1 قدرت می‌گیرد.

گوشی 11i هاپرشارژ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود.

دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. تنظیمات دوربین پشتی آن ممکن است از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شود. این دستگاه همچنین به بلندگوهای دوگانه استریو مجهز به JBL مجهز خواهد شد. در مورد قیمت دستگاه صحبتی نشده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :