etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی در سال گذشته بیش از ۱۹۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته است

4.5
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
شیائومی در سال گذشته بیش از ۱۹۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته است

شیائومی نتایج سال مالی گذشته خود را منتشر کرده است و اعداد این گزارش، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. این شرکت چینی سال گذشته ۳۲۸ میلیارد یوان فروش داشته که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین، سود این شرکت ۲۲ میلیارد بوده که رشد چشمگیر ۶۹.۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

شیائومی در بخش گوشی هوشمند، سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و ۱۹۰.۳ میلیون دستگاه فروخته که نسبت به سال قبل، افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کل درآمد فروش گوشی‌های شیائومی ۲۰۸.۹ میلیارد یوان بوده است و رشد ۳۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد. این ارقام، به میزان میانگین ۱۰۹۷ یوان برای هر گوشی هستند که قیمت یک ردمی نوت ۱۱ چینی است. دستگاه‌های پریمیوم، شامل همه گوشی‌هایی هستند که قیمت آن‌ها بیش از ۳۰۰۰ یوان در بازار داخلی یا ۳۰۰ یورو در خارج از چین هستند.

شیائومی همچنان به گسترش حضور خود در بازار جهانی ادامه می‌دهد و این گزارش مالی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از درآمد کل، از بازارهای جهانی به دست آمده‌اند. این فروش به میزان ۱۶۳.۶ میلیارد یوان است که نسبت به سال ۲۰۲۰، ۳۳.۷ درصد افزایش داشته است.

محبوبیت شیائومی در سارسر جهان با حضور آن بین ۵ سازنده برتر در ۶۲ بازار جهانی قابل اثبات است و در ۱۴ بازار نیز پرفروش‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ شده است.

شیائومی در تلاش است تا سبد کالاهای خود را با محصولات هوش مصنوعی گسترش دهد و نتایج سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که درآمد حاصل از سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی، بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته و به ۸۵ میلیارد یوان رسیده است. این افزایش فروش در حوزه تهویه هوا، یخچال و ماشین لباسشویی، ۶۰ درصد رشد داشته است.

کاربران فعال جهانی رابطه کاربری MIUI در سال ۲۰۲۱، به میزان ۵۰۹ میلیون نفر بوده که ۲۸.۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ است. همچنین، شیائومی با تبلیغات در رابط کاربری خود و افزایش درآمد ۴۲.۳ درصدی در این بخش، به درآمد ۱۸.۱ میلیارد یوان رسیده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :