etebarkala snappay
etebarkala snappay

سری ۱۲ شیائومی به‌زودی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شود

5
(1)
طاهره محزون
2 سال پیش
سری ۱۲ شیائومی به‌زودی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شود

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که در نشست فناوری جاری اسنپدراگون کوالکام معرفی شد، سال آینده در چندین دستگاه پرچمدار اندرویدی به کار می‌رود. ریلمی قبلا تایید کرده است که گوشی GT 2 Pro تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در اختیار خواهد داشت و اکنون بنیان‌گذار و مدیر عامل شیائومی، آقای لی جون، استفاده از تراشه پرچمدار تازه معرفی شده کوالکام را در شیائومی ۱۲ تایید کرده است.

آقای جون چیزی در مورد شیائومی ۱۲ فاش نکرد؛ اما گفت که سری ۱۲ شیائومی «اولین گوشی‌های هوشمند جهان» خواهند بود که دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در زیر کاپوت هستند.

مدیرعامل شیائومی تاریخ عرضه سری ۱۲ شیائومی را نیز فاش نکرد، اما شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در ۱۲ دسامبر عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز هیچ تاییدی در این مورد دریافت نکرده‌ایم، مدیریت رسمی توییتر این شرکت یک کلیپ ویدیویی کوتاه منتشر کرده است. او در این کلیپ گفت که تولید انبوه شیائومی ۱۲ آغاز شده است و به زودی عرضه می‌شود.

در حالی که آقای جون می‌گوید که سری ۱۲ شیائومی اولین گوشی در جهان خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند، اما ممکن است این‌طور نباشد زیرا موتورولا رویدادی را در ۹ دسامبر برای رونمایی از گوشی Edge X30 مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اعلام کرده است.

شرکت‌هایی مانند OnePlus، Oppo و iQOO نیز تایید کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را بدون وارد شدن به جزئیات عرضه خواهند کرد. نوبیا اعلام کرد که از تراشه پرچمدار جدید در سری Z خود استفاده خواهد کرد. در حالی که ZTE اعلام کرد که سال آینده گوشی هوشمند سری Axon را با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :