etebarkala snappay
etebarkala snappay

پوستر رسمی شیائومی ‍۱۲ اولترا تاریخ معرفی این گوشی را فاش می‌کند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
پوستر رسمی شیائومی ‍۱۲ اولترا تاریخ معرفی این گوشی را فاش می‌کند

انتظار می‌رفت که شیائومی ۱۲ اولترا در کنار سه مدل دیگر این خانواده، یعنی شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و 12X معرفی در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شود. وقتی چنین اتفاقی نیوفتاد، زمان احتمالی معرفی این گوشی برای ماه مارس که شیائومی می ۱۱ اولترا در آن معرفی شده بود، در نظر گرفته شد؛ اما به تازگی پوستری فاش شده که زمان معرفی شیائومی ۱۲ اولترا را ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) نشان می‌دهد.

این پوستر که به وسیله Ben Geskin در توییتر منتشر شده، فقط نام و زمان معرفی گوشی و استفاده آن از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس را نشان می‌دهد. با اینکه همین پوستر به اندازه کافی مشخص است؛ اما واقعی بودن یا نبودن آن هنوز مشخص نیست. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس هنوز معرفی نشده است؛ بنابراین، ظاهر آن در پوستر منتشر شده دور از ذهن به نظر می‌رسد.

پوستر رسمی شیائومی ‍۱۲ اولترا تاریخ معرفی این گوشی را فاش می‌کند-1

با این حال، اگر این ظاهر اشتباه هم باشد، همه منتظر رویداد معرفی ۲۰ اردیبهشت خواهند بود. گزارش جدیدی از افشاگر مورد اعتمادی به نام Mukul Sharma هم ماه می را زمان معرفی شیائومی ۱۲ عنوان کرده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که شیائومی ۱۲ اولترا از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی E5 AMOLED بهره می‌برد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که نمایشگر دستگاه از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

طبق گفته Digital Chat Station، این گوشی پرچمدار از سرامیک برای پنل پشتی خود استفاده می‌کند و حداقل در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :