etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی ۱۲ اولترا شارژ سریع ۱۲۰ واتی و باتری بزرگ خواهد داشت

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
شیائومی ۱۲ اولترا شارژ سریع ۱۲۰ واتی و باتری بزرگ خواهد داشت

شیائومی ۱۲ اولترا به زودی در چین معرفی می‌شود و به خط تولید سری شیائومی ۱۲ اضافه خواهد شد. اطلاعات فاش شده تاکنون برخی از جزئیات دوربین این گوشی با سنسورهایی از برند لایکا را فاش کرده‌اند. حالا، افشاگری به نام DigitalChatStation مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش کرده که اطلاعات باتری این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد.

این افشاگر گفته که شیائومی ۱۲ اولترا دارای باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این میزان کمی بیشتر از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی ۱۲ پرو است. علاوه بر این، دستگاه مذکور از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این مقدار پیشرفت قابل توجهی نسبت به شارژ ۶۷ واتی شیائومی می ۱۱ اولترا محسوب می‌شود.

شیائومی ۱۲ اولترا شارژ سریع ۱۲۰ واتی و باتری بزرگ خواهد داشت-1

گفتنی است که می ۱۰ اولترا قدیمی از همین شارژ ۱۲۰ وات و ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد شیائومی سال گذشته این مسئله را نادیده گرفته و امسال دوباره به آن بازمی‌گردد. جدا از این موارد، همین افشاگر پیشتر فاش کرده بود که شیائومی ۱۲ اولترا دارای پنل AMOLED سامسونگ با رزولوشن 2K است. این نمایشگر خمیده با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از +HDR10 همراه خواهد بود.

در بخش دوربین، دستگاه مذکور دارای سیستمی مشابه می ۱۱ اولترا است. به گفته یک منبع آگاه، این دوربین شامل همان دوربین سه‌گانه ۵۰، ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما سنسورهای آن متعلق به لایکا است که در نسخه قبلی دیده نمی‌شد. از حسگرهای آن هم لنز پریسکوپ ۵ برابری است.

با وجود عدم تایید، اما انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ اولترا با پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شود و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر باشد. احتمال زیاد این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ همراه است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :