etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی فقط در ۵ دقیقه ۲۸۳ میلیون دلار از سری شیائومی ۱۲ فروخت

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
شیائومی فقط در ۵ دقیقه ۲۸۳ میلیون دلار از سری شیائومی ۱۲ فروخت

سری شیائومی ۱۲ شامل شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و 12X برای اولین بار دیروز در چین به فروش رسید و تنها در پنج دقیقه از طریق کانال‌های آفلاین و آنلاین، ۱.۸ میلیارد یوان (۲۸۳ میلیون دلار) واحد فروخت.

شیائومی استراتژی جدیدی برای خط تولید پرچمداران خود در سال ۲۰۲۲ اتخاذ کرده است و برای اولین بار پس از سال‌ها، یکی گوشی جمع‌و‌جور روانه بازار کرده است. شیائومی ۱۲ جمع‌وجور با نسخه پرو، که یک پرچمدار واقعی است و شیائومی 12X که نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر است همراه شده است. شیائومی 12X بسیار هوشمندانه طراحی و قیمت‌گذاری شده است و هدف آن کسانی هستند که به دنبال تجربه‌ای در سطح پرچمدار هستند؛ اما نمی‌خواهند هزینه زیادی را متحمل شوند.

شیائومی فقط در ۵ دقیقه ۲۸۳ میلیون دلار از سری شیائومی ۱۲ فروخت-1

یک مدل «اولترا» نیز در راه خواهد بود. پیش از شایعه شده بود که این نسخه همزمان با دیگر برادرانش عرضه می‌شود؛ اما حالا به نظر می‌رسد که آن برای اوایل ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

برای مقایسه، خانواده پرچمدار سال گذشته شیائومی شامل شیائومی می ۱۱، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا بود که در چین به طور جداگانه عرضه شدند. همه دستگاه‌ها دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی یکسان بودند و خریدارانی که به دنبال گوشی کوچک‌تر بودند، باید از خرید این سری صرف نظر می‌کردند. این کاستی‌ها حالا با سری ۱۲ شیائومی برطرف شده است.

شیائومی فقط در ۵ دقیقه ۲۸۳ میلیون دلار از سری شیائومی ۱۲ فروخت-2

قیمت مدل‌های جدید از ۴۰۲ دلار برای ۱۲۸/۸ گیگابایتی شیائومی 12X شروع می‌شود و به قیمت ۸۴۸ دلار برای نسخه ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی شیائومی ۱۲ پرو می‌رسد. حد وسط قیمتی در اختیار شیائومی ۱۲ است که از ۵۸۰ دلار شروع می‌شود.

گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی برای عرضه جهانی سری شیائومی ۱۲ در دست نیست.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :