etebarkala snappay
etebarkala snappay

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

ترندهای گوشی‌های هوشمند می‌آیند و می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها ماندگاری بیشتری دارند. به عنوان مثال، نمایشگرهای منحنی به یک استاندارد تبدیل شده‌اند و برآمدگی‌های بزرگ دوربین با اینکه جالب نیستند؛ اما دیگر تازگی ندارد. با این حال، گاهی اوقات ترند تغییر می‌کند؛ مانند اتفاقی که در سری آیفون ۱۳ رخ داد و شیائومی با جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار ردمی خود بازگشت لبه‌های صاف را پذیرفته است.

ردمی همیشخه برند میان رده شیائومی بوده است و سری جدید ردمی نوت ۱۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه مرز بین سطوح گوشی‌های هوشمند کم‌رنگ شده است؛ اما راه‌هایی وجود دارد که یک گوشی میان‌رده از همتایان بالارده خودش تشخیص دهید. به عنوان مثال، گوشی بالارده ردمی نوت ۱۱ پرو 5G از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ 5G استفاده می‌کند؛ در حالی که نسخه غیر 5G آن از هیلو G96 مدیاتک قدرت می‌گیرد. هر دو گزینه برای استفاده روزمره کافی هستند؛ اما انتظار نداشته باشید که سرعت فوق‌العاده‌ای (به خصوص هنگام بازی) در اختیار شما قرار دهند.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد-1

شیائومی در ردمی نوت ۱۱ تمرکز اصلی خود را روی بخش دوربین گذاشته است. این دوربین‌ها عملا همان سنسورها ردمی نوت ۱۰ سال ۲۰۲۱ هستند. سخت‌افزار دوربین شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ و یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است. نکته قابل توجه اینکه سری ردمی نوت ۱۱ به دلایل نامشخص به جای دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی از حسگر ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد-2

پس از سال‌ها تبلیغ لبه‌های منحنی به عنوان راه‌حلی ارگونومیک‌تر و آسان‌تر، برخی تولیدکنندگان دوباره به صاف کردن لبه‌های گوشی خود روی آورده‌اند. اپل با سری آیفون ۱۳ به طراحی لبه تخت جان دوباره بخشید و با آیپدهای خود این مسیر را ادامه داد. ردمی نیز روند جدید خود را «طراحی بدنه با لبه تخت مد روز» می‌نامد؛ اما نمی‌توان از تقلید از طراحی آیفون چشم‌پوشی کرد.

ردمی نوت ۱۱ رده پایین و ردمی نوت 11S، در ژانویه ۲۰۲۲ به ترتیب با قیمت‌های پایه بسیار پایین ۱۷۹ و ۲۴۹ دلار وارد بازار خواهند شد. در فوریه ۲۰۲۲ نیز دو مدل «پرو» با قیمت ۲۹۹ دلار (ردمی نوت ۱۱ پرو) و ۳۲۹ دلار (ردمی نوت ۱۱ پرو 5G) عرضه خواهند شد. میزان دسترسی این گوشی‌ها در بازار بین‌المللی هنوز مشخص نشده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.slashgear.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :