etebarkala snappay
etebarkala snappay

سری پرو پلاس ردمی نوت ۱۲ شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دریافت می‌کند

4.3
(6)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
سری پرو پلاس ردمی نوت ۱۲ شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دریافت می‌کند

خط Redmi Note اکنون دوازدهمین نسخه خود را معرفی کرده و در چهار سطح وانیلی ۱۲، ۱۲ پرو، ۱۲ پرو پلاس و نسخه ۱۲ اکسپلورر عرضه خواهد شد. مدل‌های پرو و پرو پلاس به پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 مجهز شده‌اند در حالی که Redmi Note 12 5G به جای آن از پردازنده Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 SoC بهره می‌برد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

مدل‌های ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و Redmi Note 12 Pro دارای مشخصات تقریبا یکسانی با نمایشگرهای OLED  این گوشی‌ها ۶.۶۷ اینچ با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز هستند. هر دو گوشی به پردازنده Dimensity ۱۰۸۰ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند که قابل ارتقا نیست.

مدل پرو پلاس دارای یک مزیت در بخش دوربین است. این اولین گوشی Redmi با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که از سنسور ISOCELL HPX سامسونگ استفاده می‌کند. این یک سنسور ۱.۴/۱ اینچی با باندینگ پیکسل ۱۶ به ۱ و فوکوس خودکار QPD است. این دوربین می‌تواند عکس‌هایی با وضوح ۱۲.۵ مگاپیکسل در حالت پیش‌فرض با فاصله ۲.۲۴ میکرومتر، عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری و حتی تصاویر کامل ۲۰۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۵۶ میکرومتری را ثبت کند. سنسور بزرگ همچنین قادر به HDR متناوب، عمق رنگ ۱۴ بیتی و همچنین فیلمبرداری 8K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است. متاسفانه پردازنده Dimensity 1080 عملکرد خود را فقط به فیلمبرداری 4K محدود کرده است.

مدل ردمی نوت ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX766 و OIS است. دو سنسور باقی‌مانده در هر دو گوشی، یک ۸ مگاپیکسل فوق عریض و یک کمک کننده عمق ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین‌های سلفی در جلو دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل هستند.

هر دو مدل ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس دارای باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ استاندارد هستند که مدل Pro با حداکثر سرعت ۶۷ وات بوده و این در حالی است که مدل پرو پلاس به شارژ سریع ۱۲۰ واتی ارتقا یافته است. هر دو گوشی MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند و همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را ارائه می‌کنند.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و نسخه ویژه Yibo با رنگ دوگانه سبز و مشکی عرضه می‌شود. قیمت برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از ۳۰۴ دلار شروع می‌شود و پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۳۲ دلار به فروش می رسد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو نیز با رنگ‌های مشابه سری پرو پلاس، بجز Yibo Edition که با سایه صورتی جایگزین شده است به فروش خواهد رسید. قیمت سری پرو برای پیکربندی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از ۲۳۵ دلار شروع می‌شود. پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۲۴۷.۶۷ دلار و پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با ۲۷۵.۲۰ دلار به فروش خواهد رسید. همچنین مدل بالاتر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۰۴ دلار قیمت دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲

شیائومی Redmi Note 12 استاندارد دارای نمایشگر ۶.۶۷  اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار است.

دوربین اصلی نسخه استاندارد شیائومی ردمی نوت ۱۲ برابر ۴۸ مگاپیکسلی بوده و تنها یک ماژول عمق ۲ مگاپیکسلی افزون بر دوربین اصلی دارد. دوربین سلفی نسخه استاندارد نیز ۸ مگاپیکسلی است. چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۱ کوالکام با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در قسمت اصلی قرار دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی و با قیمت ۱۶۵ دلار در پیکربندی پایه ۴/۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد و برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۳۵ دلار به فروش می‌رسد. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

Javad گفت:

سلام وقت بخیرگوشی ردمی نوت ۱۲پروپلاس کی به ایران میرسه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در ایران موجود بوده و با قیمتی حدود ۱۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد

محمدی گفت:

گوشی نوت۱۲پروپلاس کی وارد ایران میشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام در حال حاضر وارد شده و با قیمتی حدود ۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد

رضا سعیدی گفت:

تو چند دقیقه شارژ میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
حدود یک ساعت زمان می‌برد

محمد جهانگیری گفت:

سلام ممنون از مطالب کاملتان
شما گوشی 11tپروراقبول دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی 11T Pro یکی از بهترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار است

زهرا گفت:

قیمتش چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به تازگی در چین معرفی شده و معمولا چند ماه طول می‌کشد تا وارد بازارهای جهانی شود. لذا هنوز قیمت آن در ایران مشخص نیست

همایون گفت:

قیمت این محصول

همایون گفت:

قیمت این گوشی

محسن عبدی گفت:

کوچک ترین گوشی انورید با کیفیت دوربین خوب چه برندی موجود می باشد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده بهترین گوشی های کوچک اندرویدی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-small-phone/

ژل گفت:

سلام کی میاد بازارایران

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به تازگی از سوی کمپانی شیائومی معرفی شده و معمولا دو ماه پس از آنکه به بازارهای جهانی وارد شود، وارد بازار ایران نیز خواهد شد

معین سرباز گفت:

قیمت گوشی شیاموی نوت ۹

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9c-m2006c3mg-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-9t-5g-m2007j22g-dual-sim-64gb-4gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9c-64gb

معین سرباز گفت:

قیمت گوشی نوت ۱۰

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10-2022-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone