etebarkala snappay
etebarkala snappay

Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition با ۵۱۲ گیگابایت به زودی معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition با ۵۱۲ گیگابایت به زودی معرفی می‌شود

شیائومی اخیرا پوستری به اشتراک گذاشته که ورود اولین گوشی از سری ردمی K50 اشاره می‌کند که برخی از مشخصات کلیدی آن قبلا فاش شده است.

انتظار می‌رود که شیائومی چهار مدل از سری ردمی K50 معرفی کند: ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 Gaming Edition. حالا گزارش جدیدی ادعا می‌کند که یک مدل ردمی K50 Super Cup Exclusive Edition نیز در این سری وجود خواهد داشت.

Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition با ۵۱۲ گیگابایت به زودی معرفی می‌شود-1

همچنین، این گزارش نشان می‌دهد که نسخ Super Cup با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. غیر از این مسئله، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی ردمی K50 Super Cup Exclusive Edition وجود ندارد. با این حال، برخی از ویژگی‌های کلیدی سری ردمی K50 قبلا فاش شده است.

Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition با ۵۱۲ گیگابایت به زودی معرفی می‌شود-2

ردمی K50 Gaming Edition دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد 2K و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. در بخش مجموعه دوربین، یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی و لنوز سوم ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی خواهند کرد. این دستگاه در پنل جلو، از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، سه مدل دیگر این سری به پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهند شد. تمامی گوشی‌های این سری با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، ردمی K50 Gaming Edition اولین گوشی این سری خواهد بود که احتمالا در روزهای آینده معرفی می‌شود و انتظار داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این سری افشا شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :