etebarkala snappay
etebarkala snappay

ویژگی‌های گوشی‌ های Poco f4 و Poco X4 GT افشا شد

3.7
(3)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
گوشی های Poco F4 و Poco X4 GT

سری گوشی‌های پوکو شیائومی، در ۲ تیر ۱۴۰۱ دو محصول جدید را معرفی خواهد کرد. این دو محصول جدید گوشی‌های Poco F4 و Poco X4 GT هستند. شایعات حاکی از آن هستند که این دو محصول بر پایه گوشی‌های ردمی شیائومی ساخته شده‌اند. وبسایت WinFuture اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌ها و قیمت این گوشی‌های جدید پوکو فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

 انتظار می‌رود گوشی Poco f4 نسخه جهانی گوشی Redmi k40S باشد. این کمپانی تایید کرده است، این محصول به پردازنده Snapdragon 870  مجهز خواهد بود و حداکثر به میزان ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. نسخه‌های ارزان‌تر این گوشی با میزان رم کم‌تری فروخته می‌شوند.

عکس‌های منتشر شده از گوشی Poco F4 نشان می‌دهند، این گوشی به جای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در Redmi k40S، به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. اما سایر ویژگی‌های این گوشی شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ثابت خواهد ماند.

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی به میزان ۱۳۰۰ نیت و این نمایشگر به شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز خواهد بود. باتری این گوشی نیز ویژگی‌های اصلی خود شامل ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی را حفظ خواهد کرد. باتری این محصول در ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
 

گوشی Poco X4 GT نیز بر پایه گوشی Redmi Note 11 Pro ساخته شده است. این گوشی به پردازنده Dimensity 8100 و نمایشگری سریع با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و اندازه ۶.۶ اینچ مجهز خواهد بود. باتری این محصول ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و به قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز خواهد بود. دوربین‌های گوشی Poco X4 GT مشابه دوربین‌های گوشی Redmi Note 11 Pro خواهند بود.

 

هر دوی این گوشی‌ها از اندروید ۱۲ استفاده خواهند کرد و به رابط کاربری Poco UI مجهز خواهند بود. هر دوی آن‌ها دوسیم کارته هستند. اما اسلات حافظه میکرو SD ندارند. گوشی‌های  Poco F4 و Poco X4 GT  از قابلیت اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود که این دو گوشی از خانواده پوکو حداکثر با قیمت ۴۰۰ تا ۴۳۰ یورو به فروش برسند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد بابایی گفت:

کدام گوشی از نظر گیمینگ و پایداری بهتر است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ خوب هستید، ابتدا به پردازنده و سپس به نرخ نوسازی نمایشگر آن دقت کنید. گوشی هایی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از بهترین گوشی ها برای بازی هستند