etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی تبلت جدید Note E-Ink را در چین معرفی کرد

4.7
(3)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
شیائومی تبلت جدید Note E-Ink را در چین معرفی کرد

روز گذشته شیائومی از تبلت جدید خود به نام Note E-Ink در چین رونمایی کرد. این محصول ۱۰.۳ اینچی در حال حاضر برای پیش خرید موجود است و خریداران می‌توانند برای پیش سفارش آن اقدام کنند.

تبلت جدید غول فناوری چینی دارای نمایشگر ۱۰.۳ اینچی با فناوری E-Ink است. لازم به توضیح است که نمایشگرهایی که با فناوری E-Ink تولید می‌شوند، معمولا به عنوان نمایشگر کاغذ الکترونیکی نیز شناخته می‌شود. زیرا شبیه کاغذ بوده که با دید و کنتراست بالا ساخته شده است. تبلت جدید Note E-Ink شیائومی بسیار نازک است و ضخامت آن تنها ۵.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۴۰ گرم است. چنین ابعاد و وزن بسیار پایینی این تبلت را به یکی از سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت‌های بازار تبدیل می‌کند که احتمالا به یکی از پرطرفدارهای بازار تبدیل شود.

همچنین تبلت Xiaomi Note E-Ink با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

این شرکت تبلت Note E-Ink را به همراه یک کابل USB نوع C برای شارژ و یک قلم برای عملکرد اضافی ارائه می‌دهد. این تبلت دارای مجموعه WPS Office نیز بوده که یک پکیج کامل از مجموعه آفیس است و سه شاخه‌ی اصلی Writer، Spreadsheets و Presentation را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت جدید شیائومی، پشتیبانی از WiFi دو باند است. این دستگاه مجهز به هسته‌های چهار هسته‌ای Cortex A55 است و بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. در حال حاضر، تبلت شیائومی Note E-Ink  با قیمت ۲۶۹۹ یوان، معادل ۳۸۹ دلار آمریکا در چین به فروش خواهد رسید. هنوز در مورد رنگ های عرضه شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

باید دید این تبلت در بازارهای جهانی با استقبال کاربران مواجه می‌شود یا خیر و تا چه میزان این غول فناوری چینی موفق خواهد بود در بازار تبلت نیز برای خود جایگاهی ویژه کسب کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :