etebarkala snappay
etebarkala snappay

رابطه کاربری MIUI 13 به زودی برای مدل‌های جهانی شیائومی عرضه می‌شود

4.9
(10)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
رابطه کاربری MIUI 13 به زودی برای مدل‌های جهانی شیائومی عرضه می‌شود

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را در خلال رویداد معرفی سری شیائومی ۱۲ که اواخر سال گذشته در چین برگزار شد، معرفی کرد. تقریبا یک ماه بعد، این شرکت حالا آخرین نسخه رابط کاربری خود را برای بازارهای بین‌المللی معرفی می‌کند.

شیائومی یک رویداد جهانی در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) ساعت ۸ شب برنامه‌ریزی کرده است و حتی تایید کرده که سری ردمی نوت ۱۱ را نیز در این رویداد معرفی می‌کند.

رابطه کاربری MIUI 13 به زودی برای مدل‌های جهانی شیائومی عرضه می‌شود-1

از این رو، احتمال می‌دهیم که MIUI 13 در این رویداد معرفی شود؛ چون چند ساعت پس از اینکه شیائومی تاریخ و زمان کنفرانس بین‌المللی خود را اعلام کرد، تیزر آن از حساب رسمی MIUI منتشر شد. این غول فناوری چینی، هم‌اکنون بسیاری از دستگاه‌های خود در چین را به MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ آپدیت کرده است و برای چندین نسخه بین‌المللی که در چین نیز هستند، عرضه شده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که MIUI 13 اواخر ماه جاری میلادی در سطح جهانی عرضه می‌شود و احتمالا این شرکت به زودی (قبل یا بعد از رویداد) نسخه‌های بتا را برای اعضای Mi Pilot منتشر می‌کند. شیائومی سابقا اعلام کرده بود که اکثر گوشی‌هایی که خارج از چین در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند، سه ماهه اول ۲۰۲۲ به MIUI 13 دسترسی خواهند داشت. بنابراین، ممکن است انتشار عمومی این رابط کاربری از ماه فوریه (اواسط بهمن) آغاز شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :