etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی Mi 11T Pro تاییدیه NBTC مخابرات تایلند را دریافت کرد

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
شیائومی Mi 11T Pro گواهینامه NBTC مخابرات تایلند را دریافت کرد

سال گذشته، شیائومی گوشی‌های پرچم‌دار مقرون به صرفه Xiaomi Mi 10T و Mi 10T Pro را در ماه اکتبر معرفی کرد و هر دو گوشی در همان ماه اکتبر برای خرید در دسترس قرار گرفتند. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی سری Mi 11T است. گفتنی است که سری Mi 11T Pro دیروز توسط کمیسیون ملی پخش و مخابرات تایلند (NBTC) مورد تایید قرار گرفته است.

فهرست NBTC تأیید می‌کند که گوشی شیائومی با شماره مدل 2107113SG و با نام تجاری Xiaomi Mi 11T Pro بزودی راهی بازار تایلند می‌شود. این شماره مدل متعلق به نوع جهانی این دستگاه است. این لیست هیچ یک از مشخصات اصلی گوشی را فاش نکرده است؛ اما تأیید می‌کند که این سری از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات احتمالی Xiaomi Mi 11T Pro

شایعات حاکی از آن است که Mi 11T Pro دارای پنل OLED با طراحی دارای حفره است که نرخ  نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. این گوشی پرچم‌دار مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۸۸ خواهد بود.

شیائومی Mi 11T Pro ممکن است دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر MIUI از پیش نصب شده روانه بازار خواهد شد و از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه برند شیائومی

گوشی Mi 10T Pro دارای مجموعه دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی بود. بنابراین، احتمالاً مدل جانشین آن، مجهز به یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی پیشرفته است.

گوشی Mi 11T به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش OLED از نوع ۱۲۰ هرتز است و ممکن است دارای پردازنده Dimensity ۱۲۰۰ باشد. دوربین عقب آن ممکن است یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی باشد. همچنین احتمال می‌رود این گوشی در چین به عنوان Redmi روانه بازار شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :