etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی 27 سپتامبر سری گوشی جدیدی به نام Civi معرفی می‌کند

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
شیائومی ۲۷ سپتامبر سری جدیدی به نام Civi معرفی خواهد کرد

شیائومی قرار است هفته آینده سری جدیدی از گوشی‌های موبایل خود را با نام Civi معرفی کند. این اطلاعات از طریق تیزری به دست آمده که در شبکه اجتماعی ویبو ارسال شده است. شیائومی اعلام کرده این سری «طرح‌های شیک و متنوع و فناوری تصویربرداری نوآورانه» خواهد داشت. با این حال این تیزر هیچ جزئیاتی یا تصویری از این گوشی ارائه نکرده است.

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سری Civi جانشین سری Mi CC دوربین محور خواهد شد. پس این سری احتمالا از نظر دوربین شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار و از نظر بقیه مشخصات شبیه به گوشی‌های میان‌رده خواهد بود. به گفته افشاگری به نام Digital Chat Station، این سری روی عکس‌های سلفی تمرکز می‌کند و جانشین سری Mi CC خواهد بود.

مشخصات Mi CC9 Pro

شیائومی Mi CC9 Pro احتمالا گوشی جذابی خواهد بود. دوربین‌های این گوشی شامل پنج دوربین در پشت با یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی برای پرتره، ۲۰ مگاپیکسل اولتراواید، لنز زوم ۵ مگاپیکسلی، و دوربین عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی است. جلوی دوربین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی وجود داشت. گوشی Mi CC9 Pro با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار در چین معرفی خواهد شد. شیائومی می‌تواند از دوربین و فرمول قیمت گذاری مشابه با سری Civi پیروی کند.

شیائومی روز ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) ساعت 2 بعد از ظهر از سری Civi در چین رونمایی می‌کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.androidauthority.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :