etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی نام تجاری Mi را از محصولات خود حذف خواهد کرد

3.5
(2)
رضا کریمی
3 سال پیش
شیائومی نام تجاری Mi را از محصولات خود حذف خواهد کرد

محبوبیت گوشی‌های هوشمند سری Mi شیائومی در چند سال گذشته در بازارهای جهانی افزایش یافته است، اما به نظر می‌رسد که این نام ممکن است با عرضه‌های بعدی کنار گذاشته شود.

بر اساس بیانیه‌ای که این شرکت در XDA-Developers به اشتراک گذاشته است، این غول فناوری چینی قصد دارد استفاده از نام تجاری «Mi» را در گوشی‌های موبایل، فناوری خانه‌های هوشمند و محصولات سبک زندگی ارائه شده توسط این برند حذف کند. با عرضه اخیر گوشی Xiaomi Mi Mix 4، که رسماً Xiaomi Mix 4 نامیده می‌شود، این نام تجاری مهم کنار گذاشته شد.

این تغییر بر محصولات فعلی شیائومی که دارای برند «Mi» هستند تأثیری نخواهد گذاشت، اما انتظار نمی‌رود که در کمپین‌های تبلیغاتی آینده این نام دیده شود. نام برند شیائومی با چنین رشد عظیمی در ماه‌های اخیر، به مراتب بیشتر از همیشه قابل تشخیص است. لازم به ذکر است که این شرکت در چین اغلب نام تجاری Mi را برای بسیاری از محصولات خود کنار می‌گذارد.

شیائومی نام تجاری Mi را از محصولات خود حذف خواهد کرد-1

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه برند شیائومی

رشد جهانی و اعتبار بیشتر، به احتمال زیاد دلیل بزرگی برای تغییر نام محصولات این برند است و این تغییر برای شیائومی که قصد دارد بازارهای جهانی را تسخیر کند، بسیار مهم است. این تغییرات نام بر محصولات «پوکو» و «ردمی» که از نظر طراحی و سخت‌افزار مشابه محصولات Mi هستند، تأثیر خاصی نمی‌گذارد.

متأسفانه حذف نام Mi از دستگاه‌های شیائومی بر خط تولید گیج‌کننده و ساختار نسخه‌های سخت‌افزاری شیائومی تأثیر نمی‌گذارد؛ اما شاید پس از این تغییر نام، درک برند تولیدکننده برای افراد غیر حرفه‌ای آسان‌تر شود. با این اوصاف، نام برند بزرگ شیائومی روی هر دستگاه نشان می‌دهد که این برند دستگاه مورد نظر را تولید کرده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبع9to5google.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :