etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی برخی از ویژگی‌های MIUI 14 اعلام کرد

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
شیائومی برخی از ویژگی‌های MIUI 14 اعلام کرد

شیائومی تایید کرده است که از MIUI 14 در رویداد معرفی سری ۱۳ شیائومی رونمایی خواهد کرد. قرار بود این کنفرانس در اول دسامبر برگزار شود اما متاسفانه به تعویق افتاده است.

به گزارش گیزموچاینا، پیش از برگزاری کنفرانس رسمی شیائومی، این شرکت برخی از ویژگی‌های جدیدترین نرم‌افزار اختصاصی خود MIUI 14 را به منتشر کرده است. چند روز پیش، شیائومی یک برنامه دسترسی زودهنگام را برای MIUI 14 راه اندازی کرد. افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت که رابط کاربری جدید را پیش از انتشار نسخه نهایی آن، امتحان کنند.

به دنبال آن، این شرکت اکنون برخی از ویژگی‌های MIUI 14 را فاش کرده است. همچنین مشخص شده است که MIUI جدید با نام رمز Project Razor عرضه می‌شود. شیائومی می‌گوید که هدف MIUI 14 ارائه حداقل سیستم عامل، حداقل استفاده از حافظه و حداقل برنامه های غیر قابل نصب است. پیش‌تر شیائومی اشاره‌ای گذرا به این مسئله کرده بود که MIUI 14 کارآمدترین و سبک‌ترین سیستم تلفن همراه پرچمدار خواهد بود.

این شرکت فاش می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره سازی کمتری مصرف می‌کند و به طور دقیق‌تر، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل ۲۳ درصد کاهش یافته است.

در نهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به غیر از شماره گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیریت فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستم را حذف کنند. این بدان معنی است که حتی می‌توانید برنامه ساعت، آب و هوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

هنوز مشخص نیست که تا چه میزان از این تغییرات در نسخه نهایی که عرضه خواهد شد، اعمال می‌شود اما امیدواریم شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را با تغییرات گسترده‌تری ارائه دهد. چرا که بسیاری از کاربران گوشی‌های شیائومی از شلوغ بودن و اضافی بودن بسیاری از برنامه‌های ارائه شده با MIUI گله دارند. در هر صورت، باید تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

mohsenbizhui66@gmail.com گفت:

MlUI 14