etebarkala snappay
etebarkala snappay

جدیدترین مشخصات دوربین گوشی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
جدیدترین مشخصات دوربین گوشی شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد

وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا روز گذشته اخباری در رابطه با ویژگی‌های احتمالی دوربین پرچمدار آتی شیائومی، می ۱۳ اولترا منتشر کرد. نسخه Ultra گوشی‌ها پرچمدار شیائومی، معمولا پس از معرفی مدل‌های اصلی معرفی و وارد بازار می‌شود.

انتظار می‌رود که سری ۱۳ شیائومی به زودی با دو مدل وانیلی ۱۳ و مدل ۱۳ پرو معرفی شود. نسخه Ultra نیز اندکی بعد به جمع این سری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی خواهد پیوست. روز گذشته افشاگر مشهور Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی تنظیمات دوربین Xiaomi 13 Ultra را به اشتراک گذاشت.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، Xiaomi 13 Ultra از دوربین چهارگانه در قاب پشتی برخوردار خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۱ اینچی Sony IMX989 مشابه همان حسگری است که شیائومی در سری 12S Ultra از آن بهره برده است. نکته جدیدی که در رابطه با این دوربین مطرح شده، این است که 13 Ultra ممکن است دارای تثبیت کننده گیمبال باشد.

اطلاعات زیادی در مورد سنسورهای باقی مانده وجود ندارد اما این افشاگر تایید کرده است که هر چهار سنسور دوربین شیائومی ۱۳ اولترا از فوکوس خودکار PDAF برخوردار هستند. همچنین یک سنسور dToF (زمان پرواز مستقیم) نیز ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که شیائومی 13 Ultra همان محفظه دوربین دایره‌ که در سری‌ 12S Ultra استفاده کرده بود را همچنان حفظ کند.

شیائومی در گوشی پرچمدار 12S Ultra با همکاری کمپانی لایکا ردوبی را ارائه داد که از نظر منتقدین انقلابی در گوشی دوربین‌ها رقم زد. اکنون باید دید این غول فناوری چینی برای سری 13 Ultra چه ویژگی‌های ممتاز جدیدی را در نظر گرفته تا آن را از نسل قبل پرچمداران خود متمایز کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

غزل معصومی گفت:

قیمت لطفا

غزل معصومی گفت:

قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی ۱۳ اولترا هنوز وارد ایران نشده و احتمالا از اسفند ماه سال جاری مشخص می‌شود