etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی ۱۳ پرو سرانجام گواهی رسمی IP را دریافت می کند

3
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
شیائومی ۱۳ پرو سرانجام گواهی رسمی IP را دریافت می کند

شیائومی ۱۳ پرو یکشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد. این گوشی با رنگ سبز فانتزی و طراحی دوربین جدید عرضه می‌شود، اما از همه مهم‌تر، شیائومی ۱۳ پرو بالاخره رتبه IP رسمی را دریافت می‌کند. این شرکت در یک ویدیو تبلیغاتی که در Weibo منتشر شد، فاش کرد که این گوشی در برابر گرد و غبار و آب گواهینامه IP دریافت خواهد کرد. همچنین دوربین ۱۳ پرو می‌تواند در هر شرایطی تصاویری با کیفیت ثبت کند از جمله حالتی برای عکس گرفتن از شب پرستاره، ویژگی که در شیائومی ۱۲ پرو وجود ندارد.

رتبه IP باید توسط IEC – کمیسیون بین المللی الکتروتکنیکال تایید شود. در غیر این صورت، یک محصول از نظر قانونی نمی‌تواند به عنوان محصولی با مقاومت در برابر نفوذ غبار و آب تبلیغ شود. گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی دارای رتبه رسمی IP53 هستند، به این معنی که گوشی در برابر گرد و غبار ملایم و پاشش آب محافظت می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی ۱۳پرو مانند پرچمدار فعلی این کمپانی، Xiaomi 12s Ultra دارای گواهی IP68 باشد که آخرین درجه گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب است.

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، شیائومی ۱۳ پرو با رنگ سبز جدیدی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود شیائومی این گوشی را در یک بسته‌بندی ویژه به‌همراه ساعت هوشمند Watch S2 و هدفون Buds 4 Pro به‌طور محدود روانه‌ی بازار کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :