etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی ۱۳ پرو به لنز تله فوتو شناور مجهز می ‌شود

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
شیائومی ۱۳ پرو به لنز تله فوتو شناور مجهز می ‌شود

به تازگی شیائومی اعلام کرده است که با همکاری لایکا، گوشی پرچمدار سری ۱۳ خود را را به فناوری لنز شناور مجهز کرده است تا دوربین تله‌فوتوی سری پرو گوشی جدید پرچمدارش به فاصله‌ی فوکوس بی‌نهایت دست پیدا کند.

بر اساس گزارشات قبلی، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو هر دو به لنز تله فوتو ۷۵ میلی‌متری لایکا، دیافراگم f/2.0 مجهز شده‌اند. اکنون بر اساس اطلاعات جدیدی که این کمپانی منتشر کرده، شیائومی ۱۳ پرو به یک لنز تله فوتو شناور ۷۵ میلی متری لایکا با مجموعه لنزهای فوکوس شناور داخلی مجهز خواهد شد که به طور رسمی ادعا می‌کند که فناوری فوکوس برگرفته از SLR با محدوده فوکوس زیاد است.

طبق آنچه که شیائومی در معرفی گوشی می ۱۳ خود عنوان کرده، تله‌فوتوی شناور شیائومی ۱۳ پرو می‌تواند به سرعت بین تله‌فوتو و کلوزآپ جابجا شود. در واقع، ماژول فوکوس شناور، لنز را به دو گروه تقسیم می‌کند که یکی از آنها قابل جابجایی است. هنگام حرکت رو به جلو، از فوکوس بی نهایت پشتیبانی می کند. دوربین این گوشی، هنگام حرکت به عقب، از نزدیکترین فوکوس ۱۰ سانتی‌متری پشتیبانی می‌کند. همچنین از نظر قابلیت زوم، قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳.۲ برابر و زوم هیبریدی/دیجیتال ۷۰ برابری را دارا است. با توجه به ویژگی‌های مطرح شده، می‌توان گفت این بهترین دوربین ثانویه در سری دیجیتال شیائومی با نرخ استفاده بالا خواهد بود.

لنز تله‌فوتو یکی از ویژگی‌هایی است که امسال عموما در تلفن‌های همراه غایب است. لنز تله‌فوتو هنگام عکاسی پرتره عملکرد بهتری خواهد داشت. با توجه به دوربین اصلی بزرگ ۱ اینچی به همراه لنز تله فوتو ۷۵ میلی متری لایکا، می‌توان گفت که سری ۱۳ شیائومی این بار از نظر پیکربندی دوربین بسیار غنی‌تر از سایر رقبا خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :