etebarkala snappay
etebarkala snappay

افشای جزئیات نمایشگر و حافظه شیائومی ۱۳ در کنار تصاویر تبلیغاتی

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
افشای جزئیات نمایشگر و حافظه شیائومی ۱۳ در کنار تصاویر تبلیغاتی

در حالی که شیائومی معرفی سری Xiaomi 13 را به تعویق انداخته، جزئیات جدیدی در مورد Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro همچنان به صورت آنلاین منتشر شده است. با توجه به شایعات منتشر شده در رابطه با تاریخ معرفی این سری از پرچمداران شیائومی در اواخر این هفته، ظاهرا شیائومی ۱۳ باریک‌ترین نمایشگر را در میان سایر مدل‌های سری ۱۳ از جمله ۱۳ پرو خواهد داشت.

قرار بود هفته گذشته شیائومی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود با نام Xiaomi 13 به صورت رسمی رونمایی کند اما بنا بر دلایلی نامشخص این رویداد لغو و به اواخر هفته جاری موکول شد. با این حال، این کمپانی همچنان اطلاعات مختلفی از سری بعدی گوشی‌های پرچمدار خود منتشر می‌کند و اکنون به نمایش نمایشگرهای شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو روی آورده است.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، شیائومی ۱۳ دارای نمایشگری تخت و با حداقل حاشیه است. طبق گفته UniverseIce، شیائومی ۱۳ باریک‌ترین حاشیه را تا به امروز خواهد داشت. در این صورت، شیائومی ۱۳ نسبت به شیائومی ۱۳ پرو که به نمایشگر منحنی مجهز است، برتر خواهد بود.

به نظر می‌رسد حاشیه بالایی شیائومی ۱۳ برخلاف اکثر گوشی‌های هوشمند جدید، ضخیم تر از حاشیه پایین باشد. همچنین، شیائومی تایید کرده است که نمایشگر شیائومی ۱۳ از پنل AMOLED E6 بهره خواهد برد. این نمایشگر دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر روشنایی آن ۱۹۰۰ نیت است.این در حالی است که انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ پرو دارای نمایشگر AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ مگاپیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی افشاگر مشهور، Pricebaba، هر دو مدل ۱۳ و ۱۳ پرو در چهار پیکربندی حافظه در دسترس خواهند بود که شامل، ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این کمپانیاکنون هر دو مدل سری ۱۳ شیائومی را به پلتفرم تجارت الکترونیک Tmall خود اضافه کرده است. اگرچه شیائومی هنوز تاریخ معرفی اصلاح شده‌ای را تایید نکرده است، اما شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی مجدد ۷ دسامبر یا ۸ دسامبر وجود دارد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :