etebarkala snappay
etebarkala snappay

شیائومی ۱۲ اولترا با پنل پشتی سرامیکی عرضه خواهد شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
شیائومی ۱۲ اولترا با پنل پشتی سرامیکی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد اخیرا خانواده گوشی‌های پرچمدار سازندگان شامل چندین مدل می‌شود. به عنوان مثال، سری شیائومی ۱۲ نه تنها شامل مدل‌های ۱۲ پرو، ۱۲ استاندارد و 12X است؛ بلکه قرار است به زودی مدل چهارمی تحت عنوان شیائومی ۱۲ اولترا نیز به آن اضافه شود. ظاهرا این گوشی به مرحله تولید انبوه رسیده است و احتمالا تا ماه ژوئن (خرداد) به دست خریداران می‌رسد.

مدتی است که تعدادب رندرهای غیر رسمی در فضای مجازی پخش شده‌اند؛ اما برخی از برخی فعالان حوزه دیجیتال در پیام‌رسان ویبو، به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه فاش کرده‌اند. به گفته Digital Chat Station، پرچمدار جدید شیائومی با کد l1، از سرامیک برای پنل پشتی خود استفاده می‌کند و در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد. ممکن است گزینه‌های شیشه‌ای نیز در دسترس خریداران باشند.

قالب‌گیری سرامیک، در مقایسه با شیشه سخت‌تر است؛ بافت بهتری دارد و به دلیل بهبود مقاومت در برابر خراش، دوام بیشتری نیز دارد.

شیائومی ۱۲ اولترا با پنل پشتی سرامیکی عرضه خواهد شدشیائومی ۱۲ اولترا با پنل پشتی سرامیکی عرضه خواهد شد-1

همچنین، این افشاگر اظهار داشت، با وجود اینکه هنوز خبری از مدل چرمی شیائومی ۱۲ اولترا در دست نیست؛ اما نمی‌توان وجود چنین نسخه‌ای را رد کرد.

به علاوه، شیائومی ۱۲ اولترا به پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به شماره مدل SM8475، مبتنی بر فرایند ۴ نان.متری TSMC مجهز خواهد شد. همچنین، دستگاه مذکور از نمایشگر اولد QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات و ماژول دوربین با برند لایکا بهره خواهد برد.

بدون شک، ماژول دوربین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شیائومی ۱۲ اولترا است و ماژول بزرگ آن تقریبا تمام نیمه بالایی پشت دستگاه را در برمی‌گیرد. این ماژول شامل دوربین دایره‌ای در وسط دستگاه قرار دارد و سه سنسور نیز داخل آن قرار گرفته است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :