etebarkala snappay
etebarkala snappay

سری ۱۲ شیائومی از دوربین زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند

0
(0)
طاهره محزون
2 سال پیش
سری ۱۲ شیائومی از دوربین زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند

انتظار می‌رود که غول چینی گوشی شیائومی تا پایان ماه جاری گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی را عرضه کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این سری ممکن است در تاریخ ۲۸ دسامبر با سه مدل مختلف شامل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو عرضه شود. اکنون، پیش از عرضه آن، اطلاعات مهمی در اختیار داریم که وضعیت دوربین‌های آن را برای ما روشن می‌کند.

طبق گفته‌ Digital Chat Station، شیائومی ۱۲ با دوربین محبوب زیر نمایشگر عرضه نمی‌شود، در عوض، دارای یک دوربین سوراخ‌دار خواهد بود. همچنین این گوشی دارای یک نمایشگر حفره‌دار در وسط خواهد بود که انتظار می‌رود نسبت به مدل‌های قبلی خود پیشرفت‌هایی را به همراه داشته باشد.

علاوه‌بر این، نمایشگر دارای پانچ در هر سه مدل وجود خواهد داشت. دلیل اصلی استفاده نکردن از دوربین زیر نمایشگر هنوز مشخص نیست. با این حال، یک گزارش نشان می‌دهد که شیائومی در تولید انبوه دوربین زیر نمایشگر برای MIX 4 پیشتاز بوده و منجر به یک دوربین سلفی شده است که در حد استاندارد نبوده است. با این اوصاف، انتظار می‌رود شیائومی حداقل برای گوشی‌های سری پرچم‌دار امسال از دوربین سوراخ‌دار استفاده کند.

به غیر از این، سایر مشخصات این سری گوشی‌های هوشمند قبلا مشخص شده است. شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که اخیرا معرفی شده است، عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، شیائومی ۱۲ ایکس به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که سری ۱۲ شیائومی دارای نمایشگر با نرخ نوسازی تطبیقی LTPO با سطح تنظیم نرخ تازه‌سازی بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :