etebarkala snappay
etebarkala snappay

امتیاز DxOMark گوشی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد

5
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
امتیاز DxOMark گوشی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد

سری شیائومی ۱۲ جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این شرکت هستند و یکی بهترین دوربین‌های گوشی شیائومی نیز محسوب می‌شوند. به تازگی سایت DxOMark به طور رسمی امتیازهای دوربین شیائومی ۱۲ پرو را منتشر کرده که برخلاف می ۱۱ اولترا که برای مدت طولانی صدر جدول DxOMark بود، به طرز غم‌انگیزی شکست می‌خورد. این گوشی پرچمدار امتیاز کلی ۱۳۱ را کسب کرده کرده است و پایین‌تر از می ۱۰ اولترا که دو سال پیش معرفی شد، قرار می‌گیرد. شیائومی ۱۲ پرو قوی‌ترین گوشی این سری محسوب می‌شود و به همان نسبت نیز، بهترین دوربین در بین گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی را دارد.

امتیاز DxOMark گوشی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد-1

شیائومی ۱۲ پرو از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کند که شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سوپر اولتراواید و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی پرتره می‌شود. شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی بازار است که از حسگر IMX 707 سونی بهره می‌برد که هر پیکسل آن می‌تواند به ۲.۴۴ میگرومتر برسد. میزان دریافت نور آن می‌تواند تا ۴۹ درصد افزیشا پیدا کند و از لنز 7P نیز استفاده می‌کند. همچنین، این حسگر قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر هم دارد.

امتیاز DxOMark گوشی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شد-2

دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر هم از نوع JN1 سامسونگ و ۱/۲.۷۶ اینچی هستند که لنز پرتره آن‌ها 5P و لنز اولتراواید 6P هستند.

دوربین شیائومی ۱۲ پرو علاوه بر سخت‌افزار، از نظر الگوریتم نرم‌افزاری نیز با استقبال خوبی روبرو شده است. این دستگاه از سیستم ردیابی CyberFocus استفاده می‌کند که می‌تواند به طور خودکار بدن انسان، صورت و حتی گربه و سگ را نیز شناسایی کند. وقتی روی سوژه دوبار کلیک کنید، می‌توانید هر سوژه را قفل کنید تا همه‌چیز در فوکوس باقی بماند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :