etebarkala snappay
etebarkala snappay

مشخصات گوشی Xiaomi 12 Pro 3C در وبسایت معتبر TENAA مشاهده شد

0
(0)
رضا کریمی
2 سال پیش

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه دسامبر از سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ رونمایی کند. شیائومی احتمالا سه مدل از جمله Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12 X را معرفی کند. در حالی که هر سه مدل در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده‌اند، مدل Pro اکنون تاییدیه مرجع 3C را نیز دریافت کرده است.

سه گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های 2201123C، 2201122C و 2112123AC در TENAA در این پایگاه داده ظاهر شده‌اند. به گفته WHY LAB، این شماره مدل‌ها متعلق به Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12 X هستند. مشخصات این سه گوشی هنوز به صورت کامل در لیست پایگاه داده TENAA ظاهر نشده‌اند.

انتظار می‌رود Xiaomi 12 X مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ باشد و Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro احتمالاً از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کند. قبلا اخباری منتشر شده بود که Xiaomi 12 و Xiaomi 12 X با پشتیبانی از شارژر سریع ۶۷ واتی معرفی می‌شود. اکنون، Xiaomi 12 Pro در سایت صدور گواهینامه 3C ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی وارد بازار شود.

سری Xiaomi 12 همچنین شامل چند گوشی دیگر مانند Xiaomi 12 Ultra است که انتظار می‌‎رود در سه ماهه اول 2022 معرفی شوند. احتمالا در این سری هم مانند سری شیائومی ۱۱ یک گوشی اولترا به عنوان پرچمدار وارد بازار شود.

انتظار می رود Xiaomi 12 Lite و Xiaomi 12 Lite Zoom تا مارس ۲۰۲۲ معرفی شوند. این گوشی‌ها ممکن است با مشخصات یکسانی مانند صفحه نمایش لبه خمیده ۶.۵۵ اینچی +AMOLED FHD با اسکنر اثر انگشت درون‌صفحه، پردازنده Snapdragon 778G/780G، عرضه شوند. این گوشی مبتنی بر اندروید ۱۲ است و یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی دارد. گوشی 12 Lite ممکن است یک لنز اولتراواید و یک دوربین ماکرو داشته باشد، در حالی که انتظار می‌رود نسخه Zoom به جای لنز ماکرو دارای دوربین تله فوتو باشد. طراحی این گوشی‌ها احتمالا مشابه شیائومی Civi خواهد بود. در حالی که انتظار می‌رود Xiaomi 12 Lite در بازارهای جهانی و هند معرفی شود، Xiaomi 12 Lite Zoom می‌تواند مدل انحصاری چین باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :