etebarkala snappay
etebarkala snappay

مشخصات اصلی شیائومی ۱۲ لایت و شیائومی ۱۲ لایت زوم فاش شد

5
(2)
طاهره محزون
2 سال پیش
مشخصات اصلی شیائومی ۱۲ لایت و شیائومی ۱۲ لایت زوم فاش شد

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲، شیائومی X12X و شیائومی ۱۲ پرو را در ۲۸ دسامبر معرفی کند. گزارش جدید Xiaomiui.net نشان می‌دهد که خانواده شیائومی ۱۲ شامل دو مدل لایت مانند شیائومی ۱۲ لایت و شیائومی لایت زوم است. این نشریه جزئیات کلیدی این گوشی‌های هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت (شایعه شده)

به گفته این نشریه، شیائومی ۱۲ لایت با کد Taoyao و شماره مدل کوتاه شده آن L9 است. نوع جهانی آن با شماره مدل 2203129G و نسخه هند با 2203129I اخیرا در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ لایت با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه عرضه شود. این دستگاه ممکن است دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده مانند شیائومی CIVI انحصاری چین باشد که در سپتامبر امسال معرفی شد. شیائومی ۱۲ لایت می‌تواند از اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G استفاده کند. دوربین سه‌گانه پشت آن ممکن است دارای لنز ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 باشد. این دوربین با یک لنز عریض و یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود.

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت زوم (شایعه شده)

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت زوم

گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ لایت زوم دارای کد Zijin و شماره مدل کوتاه شده L9B است. احتمالا به عنوان یک دستگاه انحصاری چین وارد بازار خواهد شد. دلیل آن این است که تنها نوع چینی گوشی با 2203129BC در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ لایت زوم دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با لبه‌های خمیده و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه است. این گوشی با اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 با لنز عریض و تله‌فوتو عرضه خواهد شد.

سری شیائومی ۱۲ لایت احتمالا شبیه به گوشی Xiaomi Civi است. بر اساس شماره مدل‌های آن می‌توان گفت که هر دو مدل ممکن است در مارس ۲۰۲۳ معرفی شوند. این مجموعه ممکن است با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

زاهد الکوزی گفت:

سلام قمیت چند است فلن 128گیگ6رم

رضا گفت:

ایاگوشی ۱۲لایت لبه خمیده دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

خداداد شریفی گفت:

قمت چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی جزء میان رده های شیائومی هستند و حدود ۱۱ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد