etebarkala snappay
etebarkala snappay

واتس‌اپ گزینه‌های بیشتری را برای پنهان شدن پیام‌ها در اندروید و iOS اضافه می‌کند

4.3
(6)
طاهره محزون
2 سال پیش
واتس‌اپ گزینه‌های بیشتری برای پنهان شدن پیام ها در اندروید و iOS اضافه می‌کند

واتس‌اپ سال گذشته قابلیت ناپدید شدن پیام‌ها را معرفی کرد. این ویژگی چندی پیش با گزینه‌ای برای ناپدید شدن عکس‌ها و ویدیوها بلافاصله پس از یک بار مشاهده، بهبود بیشتری یافت. امروز، واتس‌اپ مجموعه جدیدی از گزینه‌های کنترلی را برای کسانی که از قابلیت ناپدید شدن پیام‌ها استفاده می‌کنند، معرفی کرد.

از این هفته، کاربران iOS و اندروید به لطف دو ویژگی جدید، «ناپدید شدن پیام‌ها به طور پیش‌فرض» و «زمان‌بندی‌های متعدد»، می‌توانند پیام‌های خود و مدت زمانی که قابل مشاهده هستند را کنترل کنند.

واتس‌اپ گزینه‌های بیشتری برای پنهان شدن پیام ها در اندروید و iOS اضافه می‌کند-2

آخرین نسخه واتس‌اپ این گزینه را اضافه می‌کند که پیام‌های ناپدید شده را به طور پیش‌فرض برای همه چت‌های جدید روشن می‌کند. این بدان معنی است که تمام چت‌های فردی در مدت زمان انتخابی شما ناپدید می‌شوند. علاوه‌بر این، واتس اپ گزینه جدیدی را هنگام ایجاد یک چت گروهی اضافه کرد که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های ناپدید شده پیش فرض را برای گروه‌ها فعال کنند. بدیهی است که این یک ویژگی اختیاری است که به طور پیش‌فرض فعال نیست.

همچنین، این به‌روزرسانی علاوه‌بر گزینه موجود 7 روزه، دو مدت زمان جدید شامل  بازه  ۲۴ساعت و بازه ۹۰ روز برای قابلیت ناپدید شدن پیام‌ها اضافه می‌کند. می‌توانید مدت زمان ناپدید شدن پیام‌ها را از تنظیمات حریم خصوصی و انتخاب «تایمر پیش‌فرض پیام» تنظیم کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :