etebarkala snappay
etebarkala snappay

راه‌هایی برای جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌های تلگرام

4.5
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
راه‌هایی برای جلوگیری از اد شدن به گروه‌های تلگرام

هیچ کسی دوست ندارد بدون اطلاع دادن به وی، در گروه‌های چت و یا کانال‌های لگرامی اد شود. حتی اگر بارها تذکر داده باشید که شما را در گروه‌های چت تلگرامی و یا کانال‌های مختلف این پیام رسان وارد نکنند، باز هم افرادی پیدا می‌شوند که بدون اجازه، شما را وارد این گروه‌ها و کانال‌ها می‌کنند.

نیازی به عصبانی شدن نیست!‌ چند راه ساده وجود دارد که از طریق این راه‌ها می‌توانید مانع اضافه شدن شماره‌تان توسط افراد به گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی شوید. اولین راه این است که تنها به مخاطبین خود اجازه دهید شما را به گروه‌ها اضافه کنند و راه دیگر مسدود کردن افرادی است که مدام شما را به گروه‌ها اضافه می کنند.

برای خواندن جزئیات و مراحل ممانعت از اضافه شدن به گروه‌های تلگرامی با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

روش اول؛ فقط مخاطبین خود را مجاز کنید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای جلوگیری از اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی استفاده کنید، مجاز کردن تنها مخاطبین خود برای این کار است. همانطور که می‌دانید هر کسی در تلگرام می‌تواند شما را در انواع گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی اد کند. کافیست به درخواست خود عضو یک گروه بزرگ چت تلگرامی باشید تا سایر کاربران این گروه بتوانند شما را وارد سایر گروه‌ها و کانال‌ها کنند. بنابراین بهترین راه این است که تنها به مخاطبین خود اجازه دهید شما را در گروه‌ها و کانال‌ها اد کنند. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه تلگرام را باز کنید و با ضربه زدن روی منوی یه خطی در سمت چپ به تنظیمات بروید.
  • سپس از گزینه‌های زیر تنظیمات، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات حریم خصوصی، روی عبارت گروه‌ها و کانال‌ها (Groups & Channels) ضربه بزنید.
  • اکنون، در بخش Who Can Add Me، عبارت Everybody را به My Contacts تغییر دهید.

هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، مطمئن می‌شوید که افراد تصادفی که در لیست مخاطبین شما نیستند، نمی‌توانند شما را به گروه‌های تلگرام اضافه کنند.

علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید برخی از افراد را به عنوان استثنا اضافه کنید. برای مثال، جلوگیری از اضافه کردن برخی مخاطبین خاص به گروه‌های زیر بخش استثناها (Exceptions) که با این کار حتی برخی از مخاطبین شما نیز نمی‌توانند شما را در گروه‌های تلگرامی وارد کنند.

روش دوم؛ مسدود کردن افرادی که مدام شما را در گروه‌ها اد می‌کنند

راه دیگر برای جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌های تصادفی این است که چنین افرادی را شناسایی کنید و سپس می‌توانید افرادی که مدام شما را به گروه‌های تلگرام اضافه می‌کنند مسدود کنید. در ادامه نحوه بلاک کردن افراد در تلگرام را نشان داده‌ایم. برای بلاک کردن این افراد مراحل زیر را طی کنید.

  • تلگرام را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید.
  • اکنون از میان گزینه‌ها، عبارت Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در این بخش، عبارت کاربران مسدود شده (Blocked Users) را در بالا مشاهده خواهید کرد، روی آن ضربه بزنید.
  • حالا در صفحه بعد گزینه Block User را مشاهده می کنید، روی آن ضربه بزنید و سپس مخاطبی را که می‌خواهید بلاک کنید انتخاب کنید.
  • آن را با ضربه زدن مجدد بر روی Block User در پنجره پاپ آپ بعدی تایید کنید. به همین سادگی هنگامی که شخصی را مسدود می‌کنید، دیگر نمی‌تواند شما را به یک گروه اضافه کند.

سخن پایانی

همواره برای مسائلی که می‌تواند شما را عصبانی کند، یک راه حل ساده وجود دارد. اضافه شدن در گروه‌های تلگرامی بدون اینکه به شما اطلاعی بدهند می‌تواند شما را عصبانی کند اما یک لحظه صبر کنید و با کمک این راهنما، به راحتی از اینکه شما را به گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی اضافه کنند، جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر از این قبیل نکات و ترفندها، با ما همراه باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :