etebarkala snappay
etebarkala snappay

آی‌پد بعدی به تراشه A14 Bionic و پورت USB-C مجهز خواهد بود

0
(0)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
آی پد بعدی به تراشه A14 Bionic و پورت USB-C مجهز خواهد شد

اپل قرار است آی‌پد مقرون به صرفه خود را که در سپتامبر گذشته به‌روزرسانی کرده است، با تغییرات اساسی در سال جدید میلادی معرفی کند. این تغییرات شامل پردازنده و ابعاد بوده و انتظار می‌رود پورت لایتنینگ این تبلت مقرون به صرفه به USB-C تغییر کند.

آی‌پد ارزان بعدی به همان نمایشگر رتینا با رزولوشن ۱۶۴۰ در ۲۳۶۰ پیکسل که آی‌پدر ایر از آن بهره می‌برد، مجهز خواهد شد. بنابراین، آی‌پد ارزان قیمت اپل با افزایش ابعاد روبه‌رو خواد بود و قطر آن از ۱۰.۲ اینچ به ۱۰.۹ اینچ، جهت مطابقت با آخرین آی‌پد ایر که در ماه مارس معرفی شده، افزایش می‌یابد. با این حال، پشتیبانی از طیف گسترده رنگ و استفاده از نمایشگر با روشنایی بالا، همچنان در انحصار تبلت‌های گران قیمت اپل باقی خواهد ماند و آی‌پد ارزان قیمت بعدی اپل فاقد این ویژگی‌ها خواهد بود.

بر اساس شایعات، آی‌پد مقرون به صرفه بعدی اپل به پردازنده A14 Bionic با پشتیبانی از 5G مجهز است و بجای استفاده از پورت لایتننینگ از پورت USB-C خواهد کرد که در این صورت باید منتظر استفاده پورت USB-C در تمامی تبلت‌های بعدی اپل باشیم. اگرچه اپل تبلت‌های خود را به پورت USB-C مجهز می‌کند اما خبری از تغییر پورت لایتنینگ در آیفون‌های بعدی نیست، البته احتمال می‌رود در آینده اپل مجبور به تغییر پورت لایتنینگ آیفون به پورت USB-C باشد.

هنوز مشخص نیست که این آی‌پد ارزان قیمت جدید چه زمانی معرفی می‌شود، اما انتظار می‌رود مانند هر سال این تبلت به همراه سایر محصولات اپل، در فصل پاییز معرفی شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :