etebarkala snappay
etebarkala snappay

تلگرام Premium با حق اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه در دسترس قرار گرفت

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
تلگرام Premium با حق اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه در دسترس قرار گرفت

تلگرام در ماه جاری Telegram Premium را معرفی کرد که نسخه پولی این پلتفرم بوده و با پرداخت حق اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه، به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی این پیام‌رسان را می‌دهد. این ویژگی‌های پولی در وبلاگ تلگرام معرفی شده‌اند که شامل دانلود سریع‌تر فایل‌ها و آپلود فایل‌های بزرگتر از ۴ گیگابایت است.

همچنین کاربران تلگرام پریمیوم از ظرفیت دوبرابری نسبت به کاربران عادی بهره‌مند می‌شوند. برای مثال، کاربران نسخه عادی امکان پیوستن به تنها ۵۰۰ کانال را دارند اما در نسخه پریمیوم می‌توانند به ۱۰۰۰ کانال بپیوندند. همین امر درمورد سایر ویژگی‌های تلگرام صدق می‌کند؛ مشترکین پریمیوم می‌توانند ۲۰ پوشه چت که هرکدام شامل ۲۰۰ چت بوده را ایجاد کنند، تا ۱۰ استیکر را ذخیره کنند، حداکثر ۱۰ چت را در بالای صفحه خود پین کنند و بجای سه حساب کاربری، چهار حساب کاربری داشته باشند. کاربران نسخه پولی می‌توانند در قسمت بیو تلگرام خود از تعداد کاراکتر بیشتری نسبت به کاربرام نسخه رایگان استفاده کنند.

امکانات تلگرام پولی به موارد فوق محدود نمی‌شود؛ مواردی از قبیل دسترسی به مجموعه کاملی از استیکرهای Premium با تصاویر متحرک تمام صفحه از دیگر امتیازات این نسخه پولی تلگرام است. مشترکین همچنین می‌توانند متن‌های خود را به پیام صوتی تبدیل کنند و علاوه‌بر ابزارهای مدیریت چت، امکان حذف خودکا پیام‌های تبلیغاتی از کانال‌ شما نیز وجود دارد.

پاول دوروف (Pavel Durov’s) هفته گذشته اظهار داشت که ویژگی‌های رایگان تلگرام برای کابران همچنان رایگان باقی خواهد ماند و ویژگی‌های جدید تلگرام پریمیوم بر آن تاثیری نخواهد داشت. تنها تغییری که برای کاربران رایگان ایجاد شده، امکان دانلود فایل‌های بیش از ۴ گیگابایتی است که توسط مشترکین پولی در این پلتفرم آپلود شده است. همچنین مشترکین رایگان قادرند ایموجی‌هایی که تنها در نسخه پولی امکان ارسال آن وجود دارد را مشاهده کنند.

دوروف در ادامه اظهارات خود افزود، توسعه ویژگی‌های تلگرام برای کاربران رایگان همچنان ادامه خواهد داشت و آخرین به‌روزرسانی تلگرام بر این ادعا مهر تایید زده است. در آخرین به‌روزرسانی تلگرام به گروه‌های عمومی امکان فعال کردن ارسال درخواست پیوستن به سایر گروه‌ها را می‌دهد.

همانطور که گفته شد، Telegram Premium دارای ویژگی‌های زیادی است که احتمالاً بسیاری از این ویژگی‌ها برای کانال‌هایی با ممبر زیاد که فعال‌ترین‌شان ۷۰۰ ممبر دارد، جذاب و کاربردی خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :