etebarkala snappay
etebarkala snappay

آپدیت تلگرام چندین ویژگی را به همراه دارد که واتس‌اپ باید آن‌ها را کپی کند

3.7
(3)
طاهره محزون
2 سال پیش
آپدیت تلگرام چندین ویژگی را به همراه دارد که واتس‌اپ باید آن‌ها را کپی کند

از خصوصی‌تر کردن محتوای گروه گرفته تا حذف پیام‌ها بر اساس تاریخ، آخرین به‌روزرسانی تلگرام بسیار قابل توجه است.

تلگرام دارای تعدادی ویژگی‌های کاربردی است که واتس‌اپ فاقد آن‌ها است، مانند پشتیبانی از چند دستگاه که شامل تلفن‌های متعدد، کانال‌هایی برای جوامع بزرگ و پشتیبانی از چندین شماره در یک برنامه است.

این سرویس پیام‌رسان در این هفته ویژگی‌های بیشتری به دست می‌آورد، زیرا تلگرام در یک پست وبلاگی برخی موارد جدید را اعلام کرده است. برای شروع، اکنون گزینه‌ به اصطلاح محتوای خصوصی را برای گروه‌ها و کانال‌ها ارائه می‌دهد. این به مالکان گروه یا کانال اجازه می‌دهد تا برای خصوصی نگه‌داشتن محتوای گروه یا کانال، گزینه‌های ارسال، اسکرین‌شات و ذخیره محتوا را محدود کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید برای حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدید برای حذف پیام‌ها بر اساس تاریخ است. این برای چت‌های فردی اعمال می‌شود و به شما امکان می‌دهد تاریخچه چت را برای یک روز یا محدوده تاریخ مشخصی پاک کنید.

سایر ویژگی‌ّای اضافه‌شده

با رفتن به دسته چند دستگاه، تلگرام اکنون دکمه‌ای را در منوی دستگاه‌ها اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد به سرعت دسکتاپ یا لپ‌تاپ را از طریق کد QR به حساب خود پیوند دهید. همچنین تنظیماتی اضافه شده است که به طور خودکار پس از یک دوره زمانی معین (از یک هفته تا شش ماه) شما را از دستگاه‌های غیر فعال خارج می کند.

در نهایت، این برنامه اکنون به شما امکان می‌دهد مانند یک کانال در گروه‌های عمومی پست ارسال کنید و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق تماس (با استفاده از چند رقم آخر شماره تماس به عنوان کد تأیید) وارد شوید.

این آخرین به‌روزرسانی است که در سال ۲۰۲۱ از تلگرام دیده‌ایم، به‌روزرسانی‌های قبلی در سال جاری، پخش‌های زنده، اشتراک‌گذاری صفحه، چت‌های صوتی نامحدود، پیام‌های حذف خودکار و بهبود پخش‌کننده ویدیو را به همراه داشت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.androidauthority.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :