etebarkala snappay
etebarkala snappay

مقایسه بنچمارک نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی S22 اولترا

5
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
مقایسه بنچمارک نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی S22 اولترا

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی S22 در رویداد هفته آینده آنپکد است. سری گلکسی S22 بسته به منطقه عرضه، از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت می‌گیرد. هر دو این دستگاه‌ها قبلا روی اپلیکیشن محبوب بنچمارک گیگ‌بنچ رویت شده‌اند.

مقایسه بنچمارک نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس گلکسی S22 اولترا-1

در مقایسه بالا، هر دو مدل متعلق به گلکسی S22 اولترا هستند. SM-S908U از اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت می‌گیرد و SM-S908B هم متعلق به مدل اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و حالا این دو پردازنده مورد مقایسه قرار گرفته‌اند. مدل اسنپدراگون در تست تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۱۶۸ و مدل اگزینوس امتیاز ۱۲۲۶ را به دست آورد. در عملکرد چند هسته‌ای، مدل اگزینوس امتیاز ۳۴۶۲ و مدل کوالکام امتیاز ۳۵۰۸ را کسب کردند.

هر دو پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ براساس فرایند ۴ نانومتری ساخته شده‌اند و اگرچه هر دو پردازنده از نظر معماری یکسان هستند ( ۱ در Cortex X2 به علاوه ۳ در Cortex A710 به علاوه ۴ در Cortex A510)؛ اما ممکن است در بخش گرافیک عملکرد متفاوتی داشته باشند.

سری گلکسی S22 هفته آینده در رویداد آنلاین آنپکد در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) معرفی خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ سری جدید گلکسی تب S8 را نیز در این رویداد معرفی کند. طبق گزارش قبلی، ممکن است گوشی‌های جدید گلکسی S22 تا یک ماه پس از معرفی در بازار عرضه نشوند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :