etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ اندروید 11 و One UI 3.1 را برای Galaxy A21 منتشر کرد

0
(0)
رضا کریمی
2 سال پیش
سامسونگ اندروید 11 و One UI 3.1 را برایGalaxy A21 منتشر کرد

‌در چند ماه اخیر به نسخه جدید One UI 4.0 سامسونگ کمتر پرداخته شده است. این شرکت در اواسط ماه سپتامبر ثبت نام  را برای نسخه بتا آغاز کرد. حال می‌دانیم که نسخه پایدار One UI 4.0 در چه روزی منتشر می‌شود. با این حال برخی از تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ هنوز در صف انتظار به‌روزرسانی One UI 3.1 و اندروید ۱۱ هستند.

خبرها حاکی از ان است که دارندگان Galaxy A21 در ایالات متحده می‌توانند از مزایای نسخه‌های جدیدتر Android و One UI استفاده کنند. این سیستم عامل با کد A215USQU5BUI4 شناخته می‌شود و یک پچ امنیتی جدید نیز در کنار آن وجود دارد.

ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید Galaxy A21

رابط کاربری بیشترین تغییرات داشته است. بهبود تنظیمات سریع و تغییرات بخش اعلان‌ها و قابلیت دسترسی بهتر از جمله قابل‌توجه‌ترین این به‌روزرسانی‌ها است. اگرچه اکثر مردم به احتمال زیاد گوشی‌های خود را تعویض کرده‌اند؛ اما برخی از برنامه‌های سامسونگ مانند تقویم، صفحه کلید سامسونگ، گالری و اینترنت سامسونگ نیز به‌روزرسانی خود را دریافت می‌کنند.

احتمالاً یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های جدید افزوده شده به One UI 3.1، قابلیتی است که با آن باید بین Samsung Free یا Google Discover در صفحه سمت چپ رابط کاربری Home خود یکی را انتخاب کنید. بهبود قابل توجه دیگر ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن دوربین مانند نمای Director، نمای Vlogger ،Single Take 2.0 و تقویت کننده فوکوس است.

با وجود تاخیر زیاد، به‌روزرسانی One UI 3.1 و اندروید ۱۱ برای گلکسی A21 زیبایی قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد و مطمئناً کاربران احساس می‌کنند از گوشی جدیدی استفاده می‌کنند. در حال حاضر این به‌روزرسانی در حال انتشار است.

گلکسی A21 احتمالاً اندروید ۱۲ و One UI 4.0 را نیز دریافت می‌کند، اما این اتفاق به زودی نمی‌افتد و احتمال دارد بیشتر از یک سال طول بکشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امیری گفت:

سلام. چرا در این نسخه قسمت یادداشت های گوشی کار نمیکند؟

بنیامین عباسی گفت:

من میخوام انرویدم ۱۲ شود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل گوشی هوشمند شما چیست؟ برخی از مدل‌های قدیمی به روزرسانی را دریافت نمی‌کنند

حسنا گفت:

اندروید گوشی a21

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در زمان عرضه با اندروید ۱۲ معرفی شد